BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Kolai ile Alışveriş Artık Daha Kolay

Alper Şahin by Alper Şahin
29 Ağustos 2025
in Gündem, Yapay Zeka
0
Kolai ile Alışveriş Artık Daha Kolay
Share on FacebookShare on Twitter

iyzico, alışveriş deneyimini tamamen dönüştürecek yeni nesil yapay zekâ destekli alışveriş asistanı kolai’yi kullanıcılarla buluşturdu. kolai, ürün arama ve satın alma süreçlerini zahmetsiz hâle getirirken, 185 bini aşkın üye iş yerinin milyonlarca kullanıcıya ulaşmasını sağlayan bir dijital pazaryeri işlevi de sunuyor.

Adını “Kolay” ve “AI” (yapay zekâ) kelimelerinden alan kolai, kullanıcıların ürün ve kampanya keşfinden satın alma sürecine kadar tüm yolculuğu kişiselleştiriyor. Yakında devreye girecek ürün karşılaştırma özelliği ile kullanıcılar fiyat ve içerik gibi kriterler üzerinden detaylı inceleme yapabilecek.

kolai, aynı zamanda iyzico ekosistemindeki üye iş yerlerini tek bir dijital pazaryerine dönüştürüyor. Böylece üye iş yerleri, milyonlarca kullanıcıya doğru zamanda, doğru ürünle ulaşma fırsatı elde ediyor. Kullanıcı deneyimini zenginleştirirken, işletmeler için görünürlük ve erişim gücü artırılıyor.

kolai’nin kullanıcı deneyimini ve işletmelerin dijital yolculuğunu dönüştüreceğini belirten iyzico Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Şebnem Dağ Güven, “kolai ile üretken yapay zekânın gücünü, kullanıcıların ürün arama sürecini kolaylaştırmak, ihtiyaca göre öneriler sunmak ve üye iş yerlerimizin dijital vitrinini akıllı bir şekilde yönetmek için kullanıyoruz. Böylece iyzico ekosistemindeki 185 bini aşkın üye iş yeri, bir nevi dijital pazaryeri gibi çalışarak 7 milyon kullanıcıya kişiselleştirilmiş şekilde ulaşabiliyor. İşletmeler ödemelerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetirken; doğru kullanıcıyla, doğru zamanda, akıllı temas kurma kabiliyeti de kazanıyor. Hem ticari görünürlüğü hem de satış verimliliğini yeniden tanımlayan bu dönüşüm, fintek ekosisteminde yapay zekânın ilk kez bu kadar rafine ve işlevsel bir rol üstlendiği örneklerden biri. kolai ile iyzico’nun kullanıcı ve üye iş yeri faydasını gözeten bütüncül yaklaşımının, veriye dayalı ticaret mimarisinin ve ‘finansal hizmetleri herkes için demokratikleştirmek’ vizyonunun güçlü bir temsilcisini sektöre kazandırmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

iyzico Ürünlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Onur Doğruer ise ürünün geliştirme süreci ve stratejik yaklaşımı hakkında şu açıklamada bulundu: “iyzico, dijital dünyanın dinamikleri içinde doğmuş ve bu dünyanın hızına göre evrilmiş bir teknoloji şirketi. kolai de bu kültürün somut bir yansıması. Kullanıcılarımızın alışveriş sürecindeki gerçek ihtiyaçlarını anlamak, onların doğal dilde kurduğu cümleleri doğru yorumlayarak en uygun ürünle buluşturmak hedefimizdi. Bu doğrultuda iyzico ürün ve mühendislik ekiplerinin ortak çalışmasıyla hayata geçirdiğimiz kolai, kullanıcı yolculuğunun her adımında rehberlik sunarak süreci daha hızlı, kolay ve etkili hale getiriyor. Aynı zamanda iş ortaklarımıza da daha geniş kitlelere kolay erişim, müşteri kazanımı, operasyonel verimlilik ve hızlı büyüme açısından değer katan bütünsel bir çözüm sunuyor. Ürün geliştirme süreçlerimizde merkezine aldığımız kullanıcı içgörüsü, deneyim tasarımı ve yenilikçilik yaklaşımıyla, alışverişi herkes için kolay, güvenli ve erişilebilir kılmaya devam edeceğiz.”

 

Editör Yorumu I Brand Pulse

iyzico’nun kolai ile geliştirdiği bu yapay zekâ destekli asistan, e-ticaret deneyimini hem kullanıcı hem de işletme tarafında dönüştüren güçlü bir teknoloji örneği.

Related Posts

Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor
Gündem

Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu
Gündem

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor
Gündem

ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
Next Post
Bepanthol’ün Yeni Dönem PR Ajansı Gravital İletişim Oldu

Bepanthol’ün Yeni Dönem PR Ajansı Gravital İletişim Oldu

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram

  • Züber yeni kampanyasında ambalajın önünü değil, arkasını konuşuyor. 🎯

Şeffaflık iddiası zor bir yol… ama doğru yapıldığında markayı diğerlerinden ayıran gerçek fark tam da burada doğuyor. ✨

#Züber #Pazarlama #ReklamAnalizi #MarkaStratejisi #Kampanya @zuber_tr
  • Bir Turkcell Yapımı evreni genişliyor… Bu kez sahnede aile boyu avantajlar var. 🧑‍🧑‍🧒‍🧒✨

Turkcell Ailem’i izlediniz mi?

#Turkcell #TurkcellAilem #BirTurkcellYapımı #AtaDemirer #ReklamFilmi #Markaİletişimi @turkcell @gnc
  • 💄 Minimal görsel, maksimum duygu.

Hayat değişir, rutinler değişir, ilişkiler değişir… ama MAC hep yanınızda. 

#MACCosmetics #YalnızlarGünü #MarkaSadakati #NabzımızıYükseltenler #Pazarlama
#SosyalMedya @maccosmeticsturkiye @maccosmetics
  • Kim Kardashian’ın ikonik markası SKIMS artık Beymen’de!

Bir güzellik standardı değil, bir özgüven manifestosu.

Kapsayıcılığı, konforu ve cesareti lüksle buluşturan marka, şimdi Türkiye’de. 

#SKIMS #Beymen #KimKardashian #Pazarlama #BodyPositivity #Marketing @skims @beymen @kimkardashian

Recommended

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım 2025
DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

7 Kasım 2025
“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

19 Kasım 2025
Alışverişe Kahve Molası: deli2go CarrefourSA’da!

Alışverişe Kahve Molası: deli2go CarrefourSA’da!

1 Kasım 2025
Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

21 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

21 Kasım 2025
PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

21 Kasım 2025
Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

21 Kasım 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor
  • adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu
  • PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.