BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Altınyıldız Classics ve Gillette’ten “Damat Bohçası”

Alper Şahin by Alper Şahin
28 Ağustos 2025
in Gündem, Pazarlama
0
Altınyıldız Classics ve Gillette’ten “Damat Bohçası”
Share on FacebookShare on Twitter

Altınyıldız Classics, evlilik hazırlığı yapan erkeklere yönelik özel bir kampanyaya imza attı. “Damat Bohçası ile Gillette Gibi Ol” sloganıyla duyurulan iş birliği kapsamında, damatların tüm ihtiyaçlarını karşılayan set, Gillette Proglide ürünleriyle birlikte mağazalarda sunuluyor.

27 Haziran’da başlayan kampanya, yaz düğünlerine hazırlanan damatlara konfor ve pratiklik sağlıyor. “Damat Bohçası” setinde;

  • 2’li pamuk boxer,
  • 5’li bambu çorap,
  • 2’li basic tişört,
  • bir kemer,
  • bir kolonya,
  • iki adet 100 ml’lik parfüm,
  • Gillette’in Proglide Seti ile 2’li yedek bıçağı,

kabin boy bir valiz içerisinde müşterilere sunuluyor.

Altınyıldız Classics ve BR Mağazacılık Online Kanallar ve Pazarlama Direktörü Onur Murat Uluğ, iş birliği hakkında şunları söyledi:
“Bir damadın olmazsa olmaz ihtiyaçlarını tek bir set içerisinde sunarak hem damatların hem de yakınlarının hayatını kolaylaştırmayı amaçladık. Gillette ile yaptığımız bu iş birliği, doğru bir eşleşme oldu.”

P&G Türkiye, Kafkasya & Orta Asya Sağlık, Ağız Bakım Ticari Operasyonlar ve Pazarlama Başkanı Özge Erdem ise iş birliğine dair şu ifadeleri kullandı:
“Gillette olarak erkek bakımındaki uzmanlığımızı, düğün hazırlığı sürecinde damatlara destek olacak projelerle buluşturmayı önemsiyoruz. Altınyıldız Classics ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği, erkeklere şık ve pratik bir çözüm sunuyor.”

Öte yandan, yaz düğünleri için tasarlanan yeni nesil smokin koleksiyonu da dikkat çekiyor. Bej, gri ve mavi tonlarda hazırlanan smokinler, keten ve tensel kumaşlarıyla hem şıklığı hem de konforu bir arada sunuyor.

Kampanya, Türkiye genelindeki Altınyıldız Classics mağazalarında devam ediyor.

 

Editör Yorumu I Brand Pulse

Related Posts

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu
Gündem

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı
Gündem

PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı
Gündem

Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
Next Post
Kolai ile Alışveriş Artık Daha Kolay

Kolai ile Alışveriş Artık Daha Kolay

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram

  • Züber yeni kampanyasında ambalajın önünü değil, arkasını konuşuyor. 🎯

Şeffaflık iddiası zor bir yol… ama doğru yapıldığında markayı diğerlerinden ayıran gerçek fark tam da burada doğuyor. ✨

#Züber #Pazarlama #ReklamAnalizi #MarkaStratejisi #Kampanya @zuber_tr
  • Bir Turkcell Yapımı evreni genişliyor… Bu kez sahnede aile boyu avantajlar var. 🧑‍🧑‍🧒‍🧒✨

Turkcell Ailem’i izlediniz mi?

#Turkcell #TurkcellAilem #BirTurkcellYapımı #AtaDemirer #ReklamFilmi #Markaİletişimi @turkcell @gnc
  • 💄 Minimal görsel, maksimum duygu.

Hayat değişir, rutinler değişir, ilişkiler değişir… ama MAC hep yanınızda. 

#MACCosmetics #YalnızlarGünü #MarkaSadakati #NabzımızıYükseltenler #Pazarlama
#SosyalMedya @maccosmeticsturkiye @maccosmetics
  • Kim Kardashian’ın ikonik markası SKIMS artık Beymen’de!

Bir güzellik standardı değil, bir özgüven manifestosu.

Kapsayıcılığı, konforu ve cesareti lüksle buluşturan marka, şimdi Türkiye’de. 

#SKIMS #Beymen #KimKardashian #Pazarlama #BodyPositivity #Marketing @skims @beymen @kimkardashian

Recommended

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım 2025
DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

7 Kasım 2025
“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

19 Kasım 2025
Alışverişe Kahve Molası: deli2go CarrefourSA’da!

Alışverişe Kahve Molası: deli2go CarrefourSA’da!

1 Kasım 2025
Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

21 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

21 Kasım 2025
PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

21 Kasım 2025
Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

21 Kasım 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor
  • adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu
  • PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.