BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

“Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya

Alper Şahin by Alper Şahin
28 Mayıs 2025
in Gündem, Pazarlama, Uncategorized
0
“Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya
Share on FacebookShare on Twitter

Algida, sosyal medyada büyük yankı uyandıran “Yok Böyle Tat” kampanyasıyla pazarlama dünyasında ezberleri bozdu. Marka, Twister’ın yeni bir versiyonu gibi görünen Twister Pickle Mickle ile tüketicileri büyük bir merakın içine sürükledi.

Her şey, ünlü içerik üreticisi Alper Rende’nin Amazon’dan gelen Waorani Kabilesi’ni evinde ağırladığı video serisinde başladı. Videoda, kameraya Twister Pickle Mickle takıldı ve sosyal medyada büyük bir tartışma doğdu. Takipçiler, turşulu dondurmanın gerçek olup olmadığını sorgulamaya başladı. TikTok’tan Instagram’a, X’ten Ekşi Sözlük’e kadar birçok platformda viral hale gelen ürün için Algida, “Bizden önce Alper Rende paylaştı ama evet, yok böyle bir tat!” diyerek etkileşimi daha da artırdı.

Merakla takip edilen kampanyanın finalinde Alper Rende, Twister Pickle Mickle’ın aslında hiç var olmadığını açıkladı! Algida, var olan bir ürünü tanıtmak yerine, hayali bir ürünü gerçekmiş gibi kurgulayarak milyonlara ulaştı. Kampanya sadece 5 gün içinde 22 milyon izlenme ve 10 milyon erişim sağladı. Bu kampanya, pazarlamada merak unsurunun ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha gösterdi. Algida’nın bu stratejisi, geleneksel reklamcılığın ötesine geçerek sosyal medya kullanıcılarını içine çeken interaktif bir deneyim sundu. Ancak en büyük soru hala akıllarda:

Turşulu Twister gerçekten üretilmeli mi? Belki de Algida bunu düşünmeli!

Related Post

Dev Markaların Şaşırtıcı İlk Ürünleri: Her Şey Böyle Başladı

Dev Markaların Şaşırtıcı İlk Ürünleri: Her Şey Böyle Başladı

8 Temmuz 2025
Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

7 Temmuz 2025

PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

20 Haziran 2025

Adidas’tan Beşiktaş’a “Burası Beşiktaş” Dokunuşu

17 Haziran 2025
Tags: algidaalgida picklereklamtwister
Alper Şahin

Alper Şahin

Related Posts

Dev Markaların Şaşırtıcı İlk Ürünleri: Her Şey Böyle Başladı
Gündem

Dev Markaların Şaşırtıcı İlk Ürünleri: Her Şey Böyle Başladı

by Alper Şahin
8 Temmuz 2025
Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi
Gündem

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

by Alper Şahin
7 Temmuz 2025
PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”
Gündem

PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

by Alper Şahin
20 Haziran 2025
Next Post
Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Recommended

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

7 Temmuz 2025
Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

17 Temmuz 2025
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

22 Temmuz 2025
Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

30 Temmuz 2025
Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

30 Temmuz 2025
Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

30 Temmuz 2025
Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

30 Temmuz 2025
Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

30 Temmuz 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı
  • Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı
  • Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.