BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

    Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

    Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

    Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

    Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

    Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

    Casper’dan Sevgililer Günü’ne Özel: Teknolojiye Romantik Dokunuş

    Casper’dan Sevgililer Günü’ne Özel: Teknolojiye Romantik Dokunuş

    KFC’den Mesaj: Kapımız Her Zaman Açık!

    KFC’den Mesaj: Kapımız Her Zaman Açık!

    Tedaviye Giden Yolda Engelleri Kaldıran İş Birliği: Bitaksi & KAÇUV

    Tedaviye Giden Yolda Engelleri Kaldıran İş Birliği: Bitaksi & KAÇUV

    Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

    Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

    “Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya

    “Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya

    David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

    David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Graphic Design
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

    Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

    Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

    Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

    Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

    Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

    Casper’dan Sevgililer Günü’ne Özel: Teknolojiye Romantik Dokunuş

    Casper’dan Sevgililer Günü’ne Özel: Teknolojiye Romantik Dokunuş

    KFC’den Mesaj: Kapımız Her Zaman Açık!

    KFC’den Mesaj: Kapımız Her Zaman Açık!

    Tedaviye Giden Yolda Engelleri Kaldıran İş Birliği: Bitaksi & KAÇUV

    Tedaviye Giden Yolda Engelleri Kaldıran İş Birliği: Bitaksi & KAÇUV

    Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

    Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

    “Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya

    “Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya

    David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

    David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Graphic Design
No Result
View All Result
ArtMagz
No Result
View All Result
Home Gündem

“Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya

Alper Şahin by Alper Şahin
28 Mayıs 2025
in Gündem, Pazarlama, Uncategorized
0
“Yok Böyle Tat!” – Algida’dan Turşulu Viral Kampanya
Share on FacebookShare on Twitter

Algida, sosyal medyada büyük yankı uyandıran “Yok Böyle Tat” kampanyasıyla pazarlama dünyasında ezberleri bozdu. Marka, Twister’ın yeni bir versiyonu gibi görünen Twister Pickle Mickle ile tüketicileri büyük bir merakın içine sürükledi.

Her şey, ünlü içerik üreticisi Alper Rende’nin Amazon’dan gelen Waorani Kabilesi’ni evinde ağırladığı video serisinde başladı. Videoda, kameraya Twister Pickle Mickle takıldı ve sosyal medyada büyük bir tartışma doğdu. Takipçiler, turşulu dondurmanın gerçek olup olmadığını sorgulamaya başladı. TikTok’tan Instagram’a, X’ten Ekşi Sözlük’e kadar birçok platformda viral hale gelen ürün için Algida, “Bizden önce Alper Rende paylaştı ama evet, yok böyle bir tat!” diyerek etkileşimi daha da artırdı.

Merakla takip edilen kampanyanın finalinde Alper Rende, Twister Pickle Mickle’ın aslında hiç var olmadığını açıkladı! Algida, var olan bir ürünü tanıtmak yerine, hayali bir ürünü gerçekmiş gibi kurgulayarak milyonlara ulaştı. Kampanya sadece 5 gün içinde 22 milyon izlenme ve 10 milyon erişim sağladı. Bu kampanya, pazarlamada merak unsurunun ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha gösterdi. Algida’nın bu stratejisi, geleneksel reklamcılığın ötesine geçerek sosyal medya kullanıcılarını içine çeken interaktif bir deneyim sundu. Ancak en büyük soru hala akıllarda:

Turşulu Twister gerçekten üretilmeli mi? Belki de Algida bunu düşünmeli!

Related Post

David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

28 Mayıs 2025

Donation

Buy author a coffee

Donate
Tags: algidaalgida picklereklamtwister
Alper Şahin

Alper Şahin

Related Posts

David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları
Gündem

David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

by Alper Şahin
28 Mayıs 2025
Next Post
Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Donation

Buy author a coffee

Donate

Recommended

Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

4 Haziran 2025
Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

7 Haziran 2025
Tedaviye Giden Yolda Engelleri Kaldıran İş Birliği: Bitaksi & KAÇUV

Tedaviye Giden Yolda Engelleri Kaldıran İş Birliği: Bitaksi & KAÇUV

30 Mayıs 2025
David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

28 Mayıs 2025
Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

7 Haziran 2025
Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

4 Haziran 2025
Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

4 Haziran 2025
Casper’dan Sevgililer Günü’ne Özel: Teknolojiye Romantik Dokunuş

Casper’dan Sevgililer Günü’ne Özel: Teknolojiye Romantik Dokunuş

3 Haziran 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü
  • Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu
  • Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Landing Page
  • Buy JNews
  • Support Forum
  • Pre-sale Question
  • Contact Us

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.