BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

Aslı Şahin by Aslı Şahin
3 Aralık 2025
in Gündem
0
THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu
Share on FacebookShare on Twitter

Türk Hava Yolları, dijital ödeme alanında önemli bir yeniliğe imza atarak mobil uygulamasına entegre çalışan TKPAY Cüzdan sistemini kullanıcılarla buluşturdu. Yeni ekosistemin ilk iş ortakları arasında Dinçerler Group bünyesindeki Gloria Jean’s Coffees ve Magnolia Bakery yer aldı.

Gloria Jean’s Coffees, TKPAY içerisinde yıl sonuna kadar kahve kategorisindeki tek münhasır marka olarak konumlanarak dijital dönüşüm hamlesinin en dikkat çekici paydaşlarından biri oldu. İş birliği kapsamında, yıl sonuna kadar TKPAY Cüzdan kullanarak Gloria Jean’s Coffees mağazalarından alışveriş yapan misafirlere orta boy kahve ücretsiz sunulacak.

Dinçerler Group’un global lezzet markası Magnolia Bakery de TKPAY ekosistemine dahil olarak kullanıcılarına avantajlı bir deneyim sunuyor. TKPAY Cüzdan ile Magnolia Bakery mağazalarında yapılan alışverişlerde %10 cüzdana iade uygulanacak. Böylece her iki marka da hem Türkiye’de hem uluslararası ölçekte dijitalleşme odaklı müşteri deneyimini güçlendiren önemli bir adım atmış oldu.

Dinçerler Group CEO’su Mehmet Dinçerler iş birliğine ilişkin değerlendirmesinde, “Türk Hava Yolları gibi küresel bir marka ile aynı dijital evrende yer almak bizim için büyük bir gurur. TKPAY’in sunduğu hız, kolaylık ve kişiselleştirilmiş deneyimi markalarımızla bütünleştirerek misafirlerimize daha yakın olmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.

Yeni dijital cüzdan TKPAY, uçak biletinden günlük harcamalara kadar geniş bir kullanım alanı sunuyor. Kullanıcılar karekod ile ödeme, 7/24 ücretsiz transfer, mil çevirimi ve avantajlı kur işlemleri gibi özelliklerle kapsamlı bir dijital ödeme ve ayrıcalık ekosistemine tek noktadan erişebiliyor.

Related Posts

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da
Gündem

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

by Aslı Şahin
5 Aralık 2025
Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı
Gündem

Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

by Aslı Şahin
5 Aralık 2025
Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı
Gündem

Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

by Aslı Şahin
4 Aralık 2025
Next Post
Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram

  • Her yıl merakla beklenen o an: Spotify Wrapped yine hepimizi kendi müzik hikâyemizle yüzleştirdi.

Bu yılın ritmi, trendleri ve gizli favorileri ortaya çıktı. ✨🎶

Peki senin yılın hangi şarkıyla geçti? 👀 @spotifyturkiye @spotify @blok3.real @ati242_ @ortamlardasatilacakbilgi 

#SpotifyWrapped2025 #SpotifyÖzeti #MüzikTrendleri #Pazarlama #GlobalTrendler #podcast
  • Nescafé 3ü1 Arada’nın yeni reklam filmi ters köşe bir hikâyeyle geldi: 10 milyon TL’lik ParamKart havuzu herkese açık… Bartu hariç!

Bu filmdeki mizahi yaklaşım genç kitleyi yakalamada sizce ne kadar etkili? ☕
🎬

#Nescafe #BartuKüçükçağlayan #ReklamFilmi #Pazarlama #ParamKart #Marketing @nescafetr @nescafexpresstr @nescafe3u1arada @nescafe @bartu_kucukcaglayan
  • 🎶 Özel beste + gerçek hikâye + Türkiye konserleri!

Petrol Ofisi, Kenan Doğulu ile klasik ünlü kullanımının
ötesinde bir marka–sanatçı ortaklığı kuruyor. 🌍✨

#PetrolOfisi #KenanDoğulu #SizNeİstersenizO #Kampanya #Pazarlama #ReklamFilmi @petrolofisi @kenandogulu
  • O yılların en net hatırlanan seslenişi:
‘

Recommended

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

21 Kasım 2025
McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

19 Kasım 2025
DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

7 Kasım 2025
Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

5 Aralık 2025
Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

5 Aralık 2025
Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

4 Aralık 2025
Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

4 Aralık 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da
  • Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı
  • Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.