Türk Hava Yolları, dijital ödeme alanında önemli bir yeniliğe imza atarak mobil uygulamasına entegre çalışan TKPAY Cüzdan sistemini kullanıcılarla buluşturdu. Yeni ekosistemin ilk iş ortakları arasında Dinçerler Group bünyesindeki Gloria Jean’s Coffees ve Magnolia Bakery yer aldı.
Gloria Jean’s Coffees, TKPAY içerisinde yıl sonuna kadar kahve kategorisindeki tek münhasır marka olarak konumlanarak dijital dönüşüm hamlesinin en dikkat çekici paydaşlarından biri oldu. İş birliği kapsamında, yıl sonuna kadar TKPAY Cüzdan kullanarak Gloria Jean’s Coffees mağazalarından alışveriş yapan misafirlere orta boy kahve ücretsiz sunulacak.
Dinçerler Group’un global lezzet markası Magnolia Bakery de TKPAY ekosistemine dahil olarak kullanıcılarına avantajlı bir deneyim sunuyor. TKPAY Cüzdan ile Magnolia Bakery mağazalarında yapılan alışverişlerde %10 cüzdana iade uygulanacak. Böylece her iki marka da hem Türkiye’de hem uluslararası ölçekte dijitalleşme odaklı müşteri deneyimini güçlendiren önemli bir adım atmış oldu.
Dinçerler Group CEO’su Mehmet Dinçerler iş birliğine ilişkin değerlendirmesinde, “Türk Hava Yolları gibi küresel bir marka ile aynı dijital evrende yer almak bizim için büyük bir gurur. TKPAY’in sunduğu hız, kolaylık ve kişiselleştirilmiş deneyimi markalarımızla bütünleştirerek misafirlerimize daha yakın olmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.
Yeni dijital cüzdan TKPAY, uçak biletinden günlük harcamalara kadar geniş bir kullanım alanı sunuyor. Kullanıcılar karekod ile ödeme, 7/24 ücretsiz transfer, mil çevirimi ve avantajlı kur işlemleri gibi özelliklerle kapsamlı bir dijital ödeme ve ayrıcalık ekosistemine tek noktadan erişebiliyor.























