BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

Alper Şahin by Alper Şahin
26 Temmuz 2025
in Gündem, Yapay Zeka
0
Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi
Share on FacebookShare on Twitter

Sanat ile yapay zekânın sınırlarını zorlayan yerli stüdyo AiMAN!A, yeni projesiyle bir kez daha dikkatleri üzerine çekti. Türk müzik sahnesinin unutulmaz isimlerinden Teoman ile elektronik müziğin yükselen temsilcilerinden Kenzi’nin iş birliğinde ortaya çıkan klip, “İstanbul’da Sonbahar” parçasının Kenzi imzalı remiksiyle izleyiciyle buluştu.

İstanbul’un sonbahar dokusu, yapay zekâ teknolojisinin sunduğu sinematik olanaklarla yeniden tasarlandı. Yağmur altındaki sokaklar, boğazın puslu sabahları ve şehrin nostaljik kaosu, klibin görsel hikâyesinde ustalıkla kurgulandı.

Klibin yaratıcı kadrosunda sinema dünyasının tanınmış ismi Ömer Faruk Sorak hikayeye hayat verirken, yönetmen koltuğunda Deniz Enyüksek yer aldı. Görsel tasarımın tamamı ve yapay zekâ süreci ise, AiMAN!A kurucularından AI sanatçısı Deniz Türkeri tarafından üstlenildi. Projede yer alan 5000’den fazla sahne, özel olarak üretilmiş yapay zekâ görselleriyle oluşturuldu.

Bu yapımda ileri düzey prompt mühendisliği, yüz tanıma teknolojisi ve görsel bütünlük teknikleri ile iki farklı sanatçı aynı sahnede tutarlı biçimde bir araya getirildi. Teoman ve Kenzi, İstanbul’un tanıdık dokusuyla örtüşen ama bir o kadar da sürreal evrenlerde buluşarak izleyiciye sıradışı bir deneyim sunuyor.

Related Post

No Content Available

Klibin en özgün taraflarından biri ise, farklı evrenlerde çekilen görüntülerin İstanbul’un doğal yansımalarıyla bütünleşmesi. Bu sayede, izleyici müziğin ritminde hem tanıdık hem de fantastik bir İstanbul yolculuğuna çıkıyor.

Editör Yorumu | Brand Pulse

Yapay zekânın sanata dokunuşu bu kadar etkileyici olabilir miydi? AiMAN!A, yerli üretim gücünü ve yaratıcı vizyonunu birleştirerek dijital sanatın geleceğine yön veren bir harika bir klip ortaya çıkmış.

Tags: AIAIArtAiMANAİstanbuldaSonbaharKenziMusicTeomanYapay Zeka
Alper Şahin

Alper Şahin

Related Posts

No Content Available
Next Post
Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Recommended

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

7 Temmuz 2025
Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

17 Temmuz 2025
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

22 Temmuz 2025
Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

30 Temmuz 2025
Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

30 Temmuz 2025
Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

30 Temmuz 2025
Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

30 Temmuz 2025
Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

30 Temmuz 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı
  • Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı
  • Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.