Kadınların her birinin benzersiz olduğunu ve her regl deneyiminin farklı yaşandığını savunan Molped, gençlerin enerjisini ve özgüvenini yansıtan yepyeni ürünü SlayPed’in reklam filmini yayınladı.
Yeni ürün, bubble gum kokusu, pembe renkli üst yüzeyi ve sınırlı sayıda üretilen özel ambalaj tasarımıyla dikkat çekiyor. Molped SlayPed, genç kızların konfor ve özgünlük arayışına yanıt verirken, regl dönemini sıradanlıktan çıkaran yenilikçi bir yaklaşım sunuyor.
SlayPed reklam filmi, teknolojik açıdan da bir ilke imza atıyor. H2O reklam ajansı tarafından hazırlanan filmde, daha önce hiçbir reklamda kullanılmamış “dreamy glam stylized 3D art” tekniği uygulandı. Yönetmen Merve Fatma’nın imzasını taşıyan filmde karakter, stilize bir dijital ikiz olarak yeniden yaratıldı. Tamamen full-CG 3D dünyasında geçen bu yapı, gençlerin hayal gücünü yansıtan renkli, özgür ve cesur bir atmosfer sunuyor.
Molped SlayPed, hijyenik ped kategorisinde ilk kez bubble gum kokusu ve pembe renkli üst yüzeyi bir araya getiriyor.
İnce, yumuşak dokusu ve modern tasarımıyla genç kadınların konfor beklentilerine cevap verirken, onların kendilerini “slay” – yani güçlü, özgüvenli ve enerjik hissetmelerini teşvik ediyor.
Molped, SlayPed kampanyasıyla regl döngüsünü genç kadınlar için pozitif, enerjik ve kendine güvenli bir deneyime dönüştürüyor. Marka, “Her an Slay hisset!” mottosuyla gençleri, kendi tarzlarını ve enerjilerini ifade etmeye davet ediyor.
























