Dünyaca ünlü şarkıcı Robbie Williams, kedilere olan sevgisini Felix markasıyla buluşturdu. Nestlé Purina PetCare’in “Kedi Olmak Bi’Harika” adlı reklam kampanyasının ikinci filminde rol alan Williams, markanın çizgi dünyasına adım atan ilk insan oldu. Ünlü şarkıcı, filmde siyah-beyaz kedi Felix ile bir akşam yemeğine katılıyor ve “It’s Great To Be a Cat” şarkısını seslendiriyor.
Williams, “Kediler benim ruh eşim. Özgür, özgüvenli ve oyuncu halleri bana ilham veriyor,” diyerek kedilere olan hayranlığını dile getirdi. 12 Eylül’den itibaren televizyon ve dijital platformlarda yayınlanan reklam filmi, kedilerin özgür ruhlu dünyasını eğlenceli ve neşeli bir dille izleyiciye sunuyor.
Nestlé Purina PetCare Türkiye Genel Müdürü Ayça Erkol, “Robbie ve Felix’in uyumu kesinlikle kusursuz. Felix markamız, kedilerin enerjisini ve bağımsızlığını en gerçekçi şekilde yansıtıyor,” açıklamasını yaptı.
Felix sponsorluğundaki Avrupa turnesi, 31 Mayıs 2025’te Birleşik Krallık’ta başladı. Turne kapsamında Robbie Williams, 7 Ekim 2025’te İstanbul’da hayranlarıyla buluşacak ve sahnesine Felix’in özgür ruhunu taşıyacak.
Editör Yorumu I Brand Pulse
Robbie Williams’ın Felix ile buluşması, markaların eğlenceli hikâyelerle duygusal bağ kurma gücünün en çarpıcı örneklerinden biri.























