Pizza mutfağının önde gelen yerli markalarından PizzaLazza, Gamer Menü ürünü için reklam ajansı Karbonat iş birliğiyle hayata geçirdiği “Kıran Kırana Mücadele” kampanyasıyla sosyal medyada büyük bir başarıya imza attı. Instagram DM’deki gizli oyun özelliğini ilk keşfeden marka olan PizzaLazza, Media First özelliği taşıyan kampanyasıyla sadece 5 gün içinde Instagram profil ziyaretleri 45 kat arttı, kullanıcılar ise toplam 289.560 dakika oyun oynadı.
Kampanya, Instagram DM’de gönderilen pizza emojisine tıklayarak erişilebilen gizli oyun üzerinden ilerledi. Oyuncular, adminin rekorunu kırmak için yarışırken Gamer Menü ödülleri kazanma fırsatını yakaladı. Bu yaratıcı yaklaşım, PizzaLazza’nın hem dijital yaşam tarzını benimseyen kitlesine hem de oyun kültürüne hitap etmesini sağladı.
PizzaLazza Pazarlama Müdürü Emre Köse, kampanyayla ilgili olarak şunları belirtti:
“Menülerimiz, en yüksek kalitede hazırladığımız lezzetleri, tüketicilerimizin yaşam tarzlarıyla buluşturuyor. ‘Kıran Kırana Mücadele’ kampanyasıyla, oyun ve rekabeti en çok sevdikleri iki deneyimi bir araya getirdik.”
Kampanya, düşük bütçeyle yüksek etki yaratmasının yanı sıra Felis Ödülleri’nde “Platformun Yaratıcı Kullanımı” kategorisinde ödül kazanarak sektör tarafından da tescillendi.

Editör Yorumu I Brand Pulse
PizzaLazza, oyun ve dijital etkileşimi bir araya getirerek bir ilki gerçekleştirerek sosyal medyada yaratıcı ve etkili bir kullanıcı deneyimi oluşturdu; küçük bütçeyle büyük etki yaratmanın dersini verdi.























