BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

Aslı Şahin by Aslı Şahin
28 Kasım 2025
in Gündem, Reklam
0
Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu
Share on FacebookShare on Twitter

Türkiye’nin köklü ve lider enerji markası Petrol Ofisi Grubu, yeni iletişim kampanyası “Siz Ne İsterseniz O” kapsamında Türkiye’nin en sevilen sanatçılarından Kenan Doğulu ile uzun soluklu bir iş birliğine imza attı. Doğulu, grubun yeni dönem marka yüzü olarak kampanyanın reklam filmlerinde ve yaratıcı projelerinde rol alacak.

Yeni iş birliğinin ilk adımı, Kenan Doğulu’nun kampanya için özel olarak bestelediği “Sen Ne İstersen O” şarkısı ve sanatçının konserinde yaşanan gerçek bir olaydan ilham alınarak hazırlanan reklam filmiyle atıldı. 29 Kasım’da yayına girecek film, müziğin birleştirici gücünü yolculukların enerjisiyle buluşturan sıcak ve samimi bir hikâye sunuyor.

Petrol Ofisi Grubu, iş birliğini kapsamlı bir basın toplantısı ile duyurdu. Toplantıya Kenan Doğulu’nun yanı sıra Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu, CMO Murat Zengin ve kampanyanın yaratıcı sürecini üstlenen TBWA\Istanbul CEO’su Burcu Özdemir katıldı. Açıklanan planlar arasında markanın Doğulu ile birlikte hayata geçireceği ve Anadolu’nun farklı şehirlerine yayılan konser projeleri de bulunuyor.

“Herkesin kendinden bir parça bulacağı sıcak bir hikâye”

Kenan Doğulu, iş birliğine dair duygularını şu sözlerle ifade etti:
“Müziğin birleştirici gücüyle yolculukların enerjisini buluşturduğumuz uzun soluklu ve keyifli bir yola çıktık. Türkiye’nin her noktasına dokunan, 7’den 70’e herkesin hayatında yeri olan köklü bir markayla aynı hikâyede buluşmak benim için çok kıymetli. Bu yolculuğun ilk adımını sahnede yaşadığım gerçek bir anıdan yola çıkarak kurguladık. Bu samimiyetin ve heyecanın ekranlara yansıdığına inanıyorum. İzleyen herkes bu pozitif enerjiyi hissedecek.”

Petrol Ofisi Grubu’nun bu yeni iletişim hamlesi, markanın geniş kitlelerle kurduğu bağı daha da güçlendirirken, Türkiye’nin dört bir yanındaki tüketiciler için müzik ve enerjiyi buluşturan yeni bir marka deneyiminin de kapılarını açıyor.

Related Posts

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da
Gündem

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

by Aslı Şahin
5 Aralık 2025
Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı
Gündem

Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

by Aslı Şahin
5 Aralık 2025
Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı
Gündem

Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

by Aslı Şahin
4 Aralık 2025
Next Post
NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram

  • Her yıl merakla beklenen o an: Spotify Wrapped yine hepimizi kendi müzik hikâyemizle yüzleştirdi.

Bu yılın ritmi, trendleri ve gizli favorileri ortaya çıktı. ✨🎶

Peki senin yılın hangi şarkıyla geçti? 👀 @spotifyturkiye @spotify @blok3.real @ati242_ @ortamlardasatilacakbilgi 

#SpotifyWrapped2025 #SpotifyÖzeti #MüzikTrendleri #Pazarlama #GlobalTrendler #podcast
  • Nescafé 3ü1 Arada’nın yeni reklam filmi ters köşe bir hikâyeyle geldi: 10 milyon TL’lik ParamKart havuzu herkese açık… Bartu hariç!

Bu filmdeki mizahi yaklaşım genç kitleyi yakalamada sizce ne kadar etkili? ☕
🎬

#Nescafe #BartuKüçükçağlayan #ReklamFilmi #Pazarlama #ParamKart #Marketing @nescafetr @nescafexpresstr @nescafe3u1arada @nescafe @bartu_kucukcaglayan
  • 🎶 Özel beste + gerçek hikâye + Türkiye konserleri!

Petrol Ofisi, Kenan Doğulu ile klasik ünlü kullanımının
ötesinde bir marka–sanatçı ortaklığı kuruyor. 🌍✨

#PetrolOfisi #KenanDoğulu #SizNeİstersenizO #Kampanya #Pazarlama #ReklamFilmi @petrolofisi @kenandogulu
  • O yılların en net hatırlanan seslenişi:
‘

Recommended

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

21 Kasım 2025
McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

19 Kasım 2025
DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

7 Kasım 2025
Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

5 Aralık 2025
Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

5 Aralık 2025
Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

4 Aralık 2025
Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

4 Aralık 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da
  • Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı
  • Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.