BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Coldplay Konserinde Başlayan Kriz: Kiss Cam Skandalı, Astronomer ve Kriz Yönetiminin Altın Kuralları

    Coldplay Konserinde Başlayan Kriz: Kiss Cam Skandalı, Astronomer ve Kriz Yönetiminin Altın Kuralları

    Pazarama’da Sesli Ürün Özeti Devri

    Pazarama’da Sesli Ürün Özeti Devri

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Coldplay Konserinde Başlayan Kriz: Kiss Cam Skandalı, Astronomer ve Kriz Yönetiminin Altın Kuralları

    Coldplay Konserinde Başlayan Kriz: Kiss Cam Skandalı, Astronomer ve Kriz Yönetiminin Altın Kuralları

    Pazarama’da Sesli Ürün Özeti Devri

    Pazarama’da Sesli Ürün Özeti Devri

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

OMO’dan “Oyuna Devam” Hareketi: Reklam Panoları Oyun Alanlarına Dönüştü!

Alper Şahin by Alper Şahin
28 Mayıs 2025
in Gündem, Reklam
0
OMO’dan “Oyuna Devam” Hareketi: Reklam Panoları Oyun Alanlarına Dönüştü!
Share on FacebookShare on Twitter

OMO, açık havada oyun oynama alışkanlığını geri getirmek için İstanbul’daki reklam panolarını oyun alanlarına dönüştürdü! “Kirlenmek Güzeldir” mottosunu bir adım ileri taşıyan marka, “Oyun Dışarıda” sloganıyla çocukları, gençleri ve yetişkinleri harekete geçmeye davet ediyor.

Kentleşme ve dijitalleşmeyle birlikte çocukların açık havada geçirdiği zamanın giderek azaldığına dikkat çeken OMO, Kadıköy, Acıbadem ve Şişli’deki billboard’ları futbol kalesi, basketbol sahası ve kaydırağa dönüştürdü. Bu yaratıcı enstalasyonlar, reklam mecralarının sadece tanıtım amaçlı değil, aynı zamanda toplumsal fayda sağlamak için nasıl kullanılabileceğini gösteriyor.

Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Örgütü (UNESCO) ve Active Healthy Kids Global Alliance verilerine göre, günümüzde çocukların yalnızca %27’si düzenli olarak dışarıda oyun oynuyor. OMO’nun bu projesi, oyunun ve hareketin çocuk gelişimi üzerindeki önemini yeniden hatırlatıyor.

OMO Marka Müdürü Nedimcan Serintürk, projeyle ilgili olarak şu açıklamada bulunuyor: “Şehir hayatında oyun alanlarının azaldığını düşünüyoruz, ancak yaratıcı yaklaşımlar sayesinde her yerde oyun ve hareket için alan yaratılabilir. OMO olarak bu fikri gerçeğe dönüştürdük ve herkesi bu deneyimi yaşamaya davet ediyoruz.”

Related Post

No Content Available

15 Mart’a kadar ziyaret edilebilecek bu özel alanlar, Kadıköy Rasimpaşa Mahallesi Kızılay Sokak, Kadıköy Acıbadem Mahallesi Taşköprü Caddesi ve Şişli Eskişehir Mahallesi Kınalı Keklik Sokak’ta oyunseverleri bekliyor.

Tags: kirlenmek güzeldiromooyuna devam
Alper Şahin

Alper Şahin

Related Posts

No Content Available
Next Post
David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

David Ogilvy’den Reklamcılığın Sırları: Bir Reklamcının İtirafları

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Recommended

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

7 Temmuz 2025
Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

17 Temmuz 2025
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

22 Temmuz 2025
Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

30 Temmuz 2025
Coldplay Konserinde Başlayan Kriz: Kiss Cam Skandalı, Astronomer ve Kriz Yönetiminin Altın Kuralları

Coldplay Konserinde Başlayan Kriz: Kiss Cam Skandalı, Astronomer ve Kriz Yönetiminin Altın Kuralları

1 Ağustos 2025
Pazarama’da Sesli Ürün Özeti Devri

Pazarama’da Sesli Ürün Özeti Devri

31 Temmuz 2025
Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

30 Temmuz 2025
Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

30 Temmuz 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Coldplay Konserinde Başlayan Kriz: Kiss Cam Skandalı, Astronomer ve Kriz Yönetiminin Altın Kuralları
  • Pazarama’da Sesli Ürün Özeti Devri
  • Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.