Neutrogena, ciltteki kolajen kaybının önüne geçen ve daha güçlü, dolgun bir cilt görünümü sağlayan yeni serisi Collagen Bank’i, Salt Galata’da düzenlediği özel bir davetle tanıttı.
Ciltte 20’li yaşlarda başlayan kolajen kaybına çözüm sunan Collagen Bank serisinin tanıtımında marka, lansman iletişimini “kolajen bankacılığı” konseptiyle gerçekleştirdi.

Mikro peptit açısından zengin formülleriyle dikkat çeken Neutrogena Collagen Bank serisi, üç ana üründen oluşuyor:
- Nemlendirici Gündüz Kremi SPF30: Cildin kolajenini korurken UV ışınlarına karşı koruma sağlıyor. Bir haftada daha pürüzsüz, aydınlık bir cilt sunuyor.
- Canlandırıcı Jel Göz Kremi: Göz çevresindeki koyu halka, torba ve ince çizgileri hedef alarak gözle görülür bir canlanma sağlıyor.
- Nemlendirici Gece Kremi: Gece boyunca cildin doğal kolajen üretimini destekleyerek daha sıkı ve dolgun bir görünüm kazandırıyor.
Düzenli kullanımda, Neutrogena Collagen Bank serisi, cilde yapılan güçlü bir yatırım olarak zamanın etkilerine karşı savunma oluşturuyor.
Neutrogena Kıdemli Marka Müdürü Selda Öztürk, yeni seriye ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Bilimden gelen güzellik vizyonumuz doğrultusunda inovasyona büyük önem veriyor, geliştirdiğimiz teknolojilerle cilt bakımında çığır açan yeniliklere öncülük ediyoruz. Yeni Collagen Bank serimiz de bu yaklaşımın bir ürünü.
Bilimsel araştırmalara göre 20’li yaşlardan itibaren her yıl cildimizdeki kolajenin %1’ini kaybediyoruz. Kolajen, cilde sıkılık, esneklik ve genç görünüm kazandıran temel bir yapı taşı. Ancak yaşlanma, UV ışınları, çevresel kirlilik ve stres kolajen üretimini azaltıyor.
Collagen Bank serimiz, patentli mikro peptit teknolojisiyle cildin kolajenini koruyor, eksik olanı yeniden inşa etmeye destek oluyor. Biz bu yaklaşımı, ‘cilde yapılan yatırım’ olarak görüyoruz ve yeni serimizle birlikte kolajen bankacılığını başlatıyoruz.”























