Her neslin hayatına dokunan Nesquik, çocukların olduğu kadar içindeki çocuğu yaşatan yetişkinlerin de yaşamına eğlence katmaya devam ediyor. Marka, “Nesquik ile Büyümek Çok Eğlenceli” temasıyla iki yeni lezzeti tüketicilerle buluşturuyor: kakao ve fındık aromalı Nesquik Choconutty ile Çilek Aromalı Nesquik Milkshake.

Yeni tatlar, kakaonun tanıdık lezzetini fındık aromasıyla zenginleştirirken, yazın enerjisini sofralara taşıyor. Böylece Nesquik, çocukluktan ebeveynliğe uzanan yolculukta sofralarda olduğu kadar kalplere de dokunan bir bağ kuruyor.
Her bardakta çocukluk enerjisini hatırlatan marka, yeni ürünleriyle içindeki çocuğu kaybetmeyen herkesi bir bardak sütle başlayan sohbetlere, kahkahalı anlara ve eğlenceli büyüme hikâyelerine davet ediyor.
Nestlé Türkiye Beslenme Genel Müdürü Tariq Darwish, yeni kampanya hakkında şunları söyledi:
“Nesquik kuşakları birbirine bağlayan bir köprü. Bir zamanların çocukları bugün kendi çocuklarına aynı keyfi yaşatıyor. Bu bağ, Nesquik’in en güçlü mirası. Biz de bu mirası sahiplenerek aromalarımızı zenginleştiriyor, her yaştan tüketicimize eğlenceli ve lezzetli seçenekler sunmaya devam ediyoruz.”
Markanın sevimli maskotu Quicky ise bu yolculuğun vazgeçilmez kahramanı. 1960’lardan bugüne kahvaltı sofralarına neşe taşıyan Quicky, bugün de aynı dinamizmiyle çocuklara gülümsemeyi ve oyunu çağırmayı sürdürüyor.
























