BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    THY’nin Dijital Cüzdanı TKPAY’e İlk Katılan Markalar Belli Oldu

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Petrol Ofisi Grubu’nun Yeni Marka Yüzü: Kenan Doğulu

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

    Georgina Rodriguez Trendyol ile Bir Arada

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!

Aslı Şahin by Aslı Şahin
1 Aralık 2025
in Gündem, Reklam
0
NESCAFE’den ParamKart Kazandıran Kampanya, Bartu Hariç!
Share on FacebookShare on Twitter

NESCAFE 3ü1 Arada, her yıl büyük ilgi gören Ulusal Promosyon kampanyasının 16. yılında tüketicilerine yeni sürprizler sunuyor. Marka, 1 Kasım 2025 – 28 Şubat 2026 tarihleri arasında geçerli kampanya kapsamında çekilişlerle toplam 10 milyon TL değerinde ParamKart hediye ediyor. Bu yılın reklam filmi ise, çekilişlere katılmaya üşenen ve kendine özgü tavrıyla tanınan Bartu Küçükçağlayan ile dikkat çekici bir mizah dili kurarak izleyici karşısına çıkıyor.

Yeni reklam filminde Bartu, kendisine sunulan milyonluk ödülü kendi sebepleriyle reddeden bir karakter olarak konumlanıyor. Marka, “Herkese Milyon Değerinde ParamKart Kazanma Şansı, Bartu Hariç!” söylemiyle kampanyayı eğlenceli bir ters köşe anlatıyla tanımlıyor. İzleyiciyi kampanyaya katılmaya davet eden film, Bartu’nun kampanya dışı kalışını hicveden yapısıyla sosyal medyada kısa sürede öne çıktı.

Kampanya süresince NESCAFE 3ü1 Arada paketlerindeki kodları NE’APP veya resmi web sitesi üzerinden gönderen kullanıcılar, her kodla bir çekiliş hakkı elde edecek. Dört büyük çekiliş sonunda toplam 5 kişiye 1 milyon TL, 50 kişiye ise 100 bin TL değerinde ParamKart kazanma fırsatı sunulacak. Böylece kampanya, NESCAFE’nin uzun yıllardır sürdürdüğü geniş katılımlı promosyon geleneğini bu yıl da güçlendiriyor.

Related Posts

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da
Gündem

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

by Aslı Şahin
5 Aralık 2025
Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı
Gündem

Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

by Aslı Şahin
5 Aralık 2025
Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı
Gündem

Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

by Aslı Şahin
4 Aralık 2025
Next Post
Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

Kahve Dünyası Araştırdı: Türk Kahvesi Her Kuşağın Ortak Ritüeli

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram

  • Her yıl merakla beklenen o an: Spotify Wrapped yine hepimizi kendi müzik hikâyemizle yüzleştirdi.

Bu yılın ritmi, trendleri ve gizli favorileri ortaya çıktı. ✨🎶

Peki senin yılın hangi şarkıyla geçti? 👀 @spotifyturkiye @spotify @blok3.real @ati242_ @ortamlardasatilacakbilgi 

#SpotifyWrapped2025 #SpotifyÖzeti #MüzikTrendleri #Pazarlama #GlobalTrendler #podcast
  • Nescafé 3ü1 Arada’nın yeni reklam filmi ters köşe bir hikâyeyle geldi: 10 milyon TL’lik ParamKart havuzu herkese açık… Bartu hariç!

Bu filmdeki mizahi yaklaşım genç kitleyi yakalamada sizce ne kadar etkili? ☕
🎬

#Nescafe #BartuKüçükçağlayan #ReklamFilmi #Pazarlama #ParamKart #Marketing @nescafetr @nescafexpresstr @nescafe3u1arada @nescafe @bartu_kucukcaglayan
  • 🎶 Özel beste + gerçek hikâye + Türkiye konserleri!

Petrol Ofisi, Kenan Doğulu ile klasik ünlü kullanımının
ötesinde bir marka–sanatçı ortaklığı kuruyor. 🌍✨

#PetrolOfisi #KenanDoğulu #SizNeİstersenizO #Kampanya #Pazarlama #ReklamFilmi @petrolofisi @kenandogulu
  • O yılların en net hatırlanan seslenişi:
‘

Recommended

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

21 Kasım 2025
McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

19 Kasım 2025
DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

7 Kasım 2025
Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da

5 Aralık 2025
Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı

5 Aralık 2025
Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

4 Aralık 2025
Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

Spotify 2025 Wrapped Yayınlandı

4 Aralık 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Müzeverse Deneyimleri Artık Galataport İstanbul’da
  • Starbucks Türkiye’de İlk İşaret Dili Konseptli Mağazasını Göztepe’de Açtı
  • Google 2025 Arama Trendlerini Açıkladı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.