Microsoft Türkiye, pazarlama yapılanmasını güçlendirmek üzere önemli bir atamayı duyurdu. Beyza Sakallı, şirketin yeni CMO’su (Chief Marketing Officer) olarak göreve başladı. Microsoft’un Orta Doğu ve Afrika (MEA) bölgesinde pazarlama ve program yönetimi alanlarında görev alan Sakallı, yeni pozisyonunda Microsoft’un Türkiye’deki bulut, yapay zekâ, Copilot ve güvenlik çözümleri başta olmak üzere tüm stratejik pazarlama faaliyetlerini yönetecek.
Koç Üniversitesi İşletme ve Psikoloji bölümlerinde çift anadal yaparak lisans eğitimini tamamlayan Sakallı, teknoloji kariyerine Microsoft’un küresel yetenek programı MACH (Microsoft Academy for College Hires) kapsamında adım attı. 12 yılı aşkın süredir Microsoft Türkiye’de farklı pazarlama rollerinde görev yapan Sakallı, bu süre boyunca Azure ürün grubu pazarlaması, Partner Channel Marketing ve Açık Kaynak Toplulukları (Open Source) projelerinde liderlik rolü üstlendi.
Özellikle farklı hedef kitlelere yönelik projelerdeki deneyimiyle dikkat çeken Sakallı, son olarak CEMA (Central Europe, Middle East & Africa) bölgesinde Microsoft’un yapay zekâ vizyonunu tanıtan AI Tour programını yönetti. 17 ülkede gerçekleştirilen bu stratejik programın içerik tasarımı, müşteri deneyimi kurgusu ve bölgesel yürütme stratejileri doğrudan Sakallı’nın liderliğinde şekillendi.
Yeni görevinde Beyza Sakallı, Microsoft’un yenilikçi çözümlerinin yerel pazarda benimsenmesini artırmaya ve şirketin pazarlama stratejilerini daha geniş kitlelere ulaştırmaya odaklanacak.