LC Waikiki, marka gücünü artırma yolunda önemli bir adım attı. Moda perakendeciliğinde 25 yılı aşkın uluslararası deneyime sahip İsmail Seyis, markanın Chief Brand Officer (CBO) pozisyonuna atandı. Seyis, yeni görevinde marka kimliği, vizyonu ve stratejisinin şekillendirilmesine liderlik edecek; aynı zamanda müşteri deneyimini güçlendiren yenilikçi girişimlerin hayata geçirilmesinden sorumlu olacak.
Moda ve perakende sektöründe güçlü bir geçmişe sahip olan İsmail Seyis, kariyeri boyunca GAP Inc., OVS, Gloria Jeans ve Alshaya Group gibi global markalarda CEO, Genel Müdür ve Başkan düzeyinde görevler üstlendi. Avrupa, Orta Doğu, Asya ve Amerika’da 70’ten fazla ülkede yürütülen operasyonlara liderlik eden Seyis, hem fiziksel hem dijital kanallarda müşteri odaklı büyüme stratejileri geliştirerek markaların global konumlarını güçlendirdi.
İngiltere doğumlu olan Seyis, eğitimini de İngiltere’de tamamladı. LC Waikiki’deki yeni rolü kapsamında, marka kimliği ve müşteri etkileşimi stratejilerini yeniden yapılandırarak, markanın global vizyonunu güçlendirecek projelere öncülük edecek. Seyis ayrıca, görsel pazarlama, mağaza konsepti ve tüketici etkileşimi alanlarında da yenilikçi uygulamaları yönlendirerek LC Waikiki’nin hedef kitlesiyle kurduğu bağı derinleştirmeyi amaçlıyor.
LC Waikiki, bu atama ile birlikte marka yönetimi ve müşteri deneyimi alanlarında dönüşüm odaklı yeni bir döneme giriyor.























