M·A·C Cosmetics, global kampanyası “I Only Wear M·A·C” ile cildin en kusursuz hâlini kutluyor. Studio fondöten serisi, yağ kontrolünden ter direncine, 24 saat kalıcılıktan serum etkili ışıltıya kadar yüksek performansını dünyanın dört bir yanında kanıtlıyor.
Yeni Global Kreatif Direktör Nicola Formichetti, M·A·C için hazırladığı ilk kampanyada, ünlü fotoğrafçılar Inez & Vinoodh ile çalışarak çarpıcı siyah-beyaz kareler yarattı. Formichetti, kampanyayı “cildin, hikâyenin ve bireyselliğin en yüksek sesle konuştuğu bir sahne” olarak tanımlıyor.

Kampanyada, Kris Jenner, Bach Buquen, Gabbriette ve Kiko Mizuhara gibi kültürel ikonlar; Studio Fix Fluid SPF 15, Studio Fix Powder Plus Foundation ve Studio Radiance Serum-Powered™ Foundation gibi ürünlerin gün boyu süren dayanıklılığını ve çok yönlü etkisini gözler önüne seriyor.
M·A·C Match Day, 27 Eylül’de dünyanın 500’den fazla M·A·C mağazasında gerçekleştirilecek. Bu etkinlikte, katılımcılar kendi Studio tonlarını bulma fırsatı, sürpriz hediyeler, interaktif deneyimler ve M·A·C Artist’lerinin özel atölyelerine katılma imkânı yakalayacak.
Studio fondöten ailesi; 67 soft-mat tondaki Studio Fix Fluid SPF 15, 71 blur-mat tondaki Studio Fix Powder Plus Foundation ve 60 ışıltılı tondaki Studio Radiance Serum-Powered™ Foundation seçenekleriyle, her cilt tipine ve beklentiye kusursuz uyum sağlıyor.























