BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Labubu: Küçük Canavarın Büyük Başarısı

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    Teoman ve Kenzi’den Yapay Zeka ile İstanbul’da Sonbahar Klibi

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

    adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!

Alper Şahin by Alper Şahin
26 Temmuz 2025
in Gündem, Pazarlama
0
Huawei’den Türkiye’nin Dijital Sağlık Karnesi: Stres Zirvede, Fiziksel Aktivite Düşüşte!
Share on FacebookShare on Twitter

Huawei, Türkiye’nin sağlık davranışlarını gözler önüne seren çarpıcı bir araştırmaya imza attı. IPSOS iş birliğiyle gerçekleştirilen 18-64 yaş arası nüfusu temsil eden yaklaşık 1000’er kişilik örneklemlerle yapılan 2025 Avrupa Sağlık Araştırması, teoride sağlıklı yaşamın öneminin kavrandığını ancak pratikte uygulamada eksikler olduğunu ortaya koyuyor.

Araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’de bireylerin %66’sı genel sağlık durumlarını olumlu değerlendiriyor, fakat bu pozitif algı gerçek sağlık verileriyle örtüşmüyor. Vücut kitle indeksi (VKİ), fiziksel aktivite düzeyi ve stres seviyesi gibi objektif göstergeler, teorik bilincin davranışa dönüşmediğini gösteriyor.

Akıllı Saat Kullanımı Sağlık Algısını Güçlendiriyor

Huawei’nin verileri, akıllı saat kullanıcılarının sağlıklarını daha olumlu değerlendirdiğini ortaya koyuyor. Bu kullanıcılar, yalnızca sağlık göstergelerini takip etmiyor, aynı zamanda uyku süresi, stres yönetimi ve fiziksel aktivite konularında da daha bilinçli tercihler yapıyor.

Related Post

Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

26 Temmuz 2025
Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

30 Mayıs 2025

Fiziksel Aktivite ve Kilo Yönetiminde Avrupa’nın Gerisindeyiz

  • Türkiye’de nüfusun %52’si aşırı kilolu veya obez durumda. Erkeklerin %64’ü, kadınların ise %40’ı bu kategoriye giriyor.

  • Türkiye, fiziksel aktivite sıklığında araştırmadaki 8 ülke arasında en düşük seviyede.

    • Araştırmaya katılan ülkeler arasında Türkiye, en düşük seviyede yer alıyor. Halkın %67’si Dünya Sağlık Örgütü’nün (DSÖ) minimum aktivite tavsiyelerine uyarken, bu oran diğer ülkelere kıyasla en düşük seviyeyi temsil ediyor. Nüfusun %33’ü ise tavsiye edilenin altında bir aktivite düzeyine sahip. Bilgi eksikliği de bu durumda önemli bir faktör; DSÖ’nün spesifik yönergeleri hakkındaki bilgi düzeyi oldukça düşük ve katılımcıların sadece %15’i bu normlar hakkında spesifik ayrıntılar verebiliyor.

Stres ve Uyku Kalitesi Alarm Veriyor

Türkiye, çok yüksek stres seviyesi bildiren ülkeler arasında ilk sırada yer alıyor (%46). Aynı zamanda, katılımcıların yalnızca %4’ü akıllı saatlerin stres ölçebildiğinden haberdar. Uyku konusunda da belirsizlik hâkim; halkın %66’sı gecelik ne kadar uyuması gerektiğini bilmiyor.

Akıllı Saatler Sağlık Bilincini Artırıyor

Akıllı saat kullanıcıları uyku, sağlık kontrolü ve alışkanlık yönetimi gibi birçok alanda daha bilinçli ve disiplinli davranışlar sergiliyor. Veriler, teknolojiyle sağlık takibinin yalnızca veri izlemekten ibaret olmadığını; aynı zamanda bireyleri motive eden bir bilinçlendirme aracına dönüştüğünü gösteriyor. Akıllı saat kullanıcılarının %46’sı uyku tavsiyelerini takip ederken, %68’i önerilen uyku süresine uymakta. Ayrıca kullanıcılar, sağlık kontrollerini daha düzenli yapma eğiliminde.

Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Marka Pazarlama Direktörü Mustafa Can Akbaş “Sağlıklı yaşam arzusunu eyleme dönüştürmek için bilgi kadar, doğru teknolojiye de ihtiyaç var. Huawei olarak kullanıcıların bu yolculukta yanındayız.” diyerek teknolojinin bu süreçteki dönüştürücü gücüne dikkat çekti.

Editör Yorumu | Brand Pulse

Yapılan bu araştırmanın, teknolojinin yalnızca bir araç değil; bilinç, alışkanlık ve dönüşüm yaratmada güçlü bir sağlık rehberi olduğunu gözler önüne seriyor.

Tags: AkıllıAktiviteAraştırmaGiyilebilirHuaweiHuaweiTürkiyeIPSOSSaatSağlıkSpor7StresteknolojiUykuVeriWatch
Alper Şahin

Alper Şahin

Related Posts

Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal
Gündem

Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

by Alper Şahin
26 Temmuz 2025
Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!
Gündem

Roborock’un Yeni Maskotu Rocky ile Tanışın!

by Alper Şahin
30 Mayıs 2025
Next Post
Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

Sosyal Medya Platformlarında Yerli Bir Hamle: Next Sosyal

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Recommended

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

7 Temmuz 2025
Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

Trendyol, Baykar ve Ant International’dan Yerli Fintech Platformu Hamlesi

17 Temmuz 2025
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi Futbol Topu Sponsoru Olarak Sahalara Geri Dönüyor

22 Temmuz 2025
Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

30 Temmuz 2025
Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı

30 Temmuz 2025
Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı

30 Temmuz 2025
Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

30 Temmuz 2025
Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

Güzelliğin Tadı: Rhode ve Magnum’dan Sıra Dışı Bir İş Birliği

30 Temmuz 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Skechers Türkiye Pazarlama Direktörlüğü’ne Efe Çapar Atandı
  • Hepsiburada’nın Düzenlediği Yapay Zeka Hackaton’una Başvurular Başladı
  • Trendyol E-Ticaret Hackathon’un Detayları Yayınlandı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.