Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, güçlü bir global iş birliğine imza attı. Dünyaca ünlü futbol yıldızı Cristiano Ronaldo’nun hayat arkadaşı, model ve influencer Georgina Rodriguez, Trendyol’un Körfez ülkelerinde yürüttüğü “Efsane Kasım” kampanyasının sosyal medya yüzü oldu.
72 milyon takipçisiyle dünyanın en etkili moda ikonlarından biri olan Georgina Rodriguez, iş birliği kapsamında Trendyol’un geniş ürün yelpazesinden kendi favori parçalarını seçti. Rodriguez, sezonun en trend kombinlerinden oluşan özel seçkisini sosyal medya hesaplarında “Trendyol’un Efsane Cuma kampanyasından favori seçimlerim; geniş seçeneklere hemen göz at.” mesajıyla paylaştı.
Körfez bölgesindeki moda severlerin büyük ilgisini çeken iş birliği, Trendyol’un bölgede büyüyen kullanıcı kitlesiyle kurduğu bağın önemli bir göstergesi niteliği taşıyor. Körfez ülkelerinde 4 milyon aktif kullanıcıya ulaşan Trendyol, son iki yıldır Kasım döneminde Suudi Arabistan’da en çok indirilen alışveriş uygulaması olma başarısını sürdürüyor.
Trendyol’un Georgina Rodriguez ile gerçekleştirdiği bu stratejik iş birliği, markanın Körfez odaklı büyüme vizyonunu desteklerken, moda kategorisinde global ölçekteki konumunu da daha da güçlendiriyor.
























