BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

Alper Şahin by Alper Şahin
2 Temmuz 2025
in Gündem, Pazarlama, Yapay Zeka
0
Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor
Share on FacebookShare on Twitter

Doğuştan görme engelli olan Atakan Nalbant, geliştirdiği yapay zeka tabanlı sosyal girişim Binclusive ile dijital mecralarda erişilebilirlik devrimi başlatıyor. Sabancı Vakfı’nın 16. Sezon Fark Yaratanlarından biri olarak seçilen Nalbant, engelli bireylerin internet sitelerine ve mobil uygulamalara eşit, bağımsız ve özgürce erişebilmesini mümkün kılan bir teknoloji geliştirerek dijital dünyadaki görünmez engellere meydan okuyor.

Yalnızca ışık, renk ve cisimlerin büyüklüklerini ayırt edebilen Nalbant, çocuk yaşta başladığı yardımcı teknoloji kullanımıyla erişilebilirlik sorunlarına erken yaşta çözümler üretmeye başladı. Henüz 11 yaşındayken kendi ihtiyaçlarına göre siteleri erişilebilir hale getiren yazılımlar geliştirdi; lise yıllarında ise bu becerilerini web tasarımına taşıdı. 2024’te kurduğu Binclusive ile dijital içeriklerin erişilebilirlik standartlarına uygun hale gelmesini sağlayan Nalbant, farklı engel gruplarına göre kişiselleştirilebilir erişim seçenekleri sunuyor.

Binclusive, bugün e-ticaretten sivil topluma, havacılıktan turizme uzanan birçok sektörle iş birliği içinde çalışıyor. Bugüne kadar 100 bine yakın engelli birey, çeşitli kurumların web sitelerini ve mobil uygulamalarını sorunsuz şekilde kullanabildi. Girişim, yalnızca teknik bir çözüm değil, aynı zamanda kullanıcıların test ve onay süreçlerine dahil edildiği bir kapsayıcılık modeli sunuyor.

Sabancı Vakfı Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan, Nalbant’ın teknolojiyi sosyal etki için kullanma vizyonuna dikkat çekerek, “Doğuştan gelen bir engeli, binlerce insanın hayatını kolaylaştıran bir güce dönüştürmek büyük bir değer yaratıyor. Atakan Nalbant, Binclusive ile yalnızca kendi yaşamını dönüştürmekle kalmıyor, dijital dünyada görünmez engelleri aşarak binlerce engelli bireyin eşit, özgür ve bağımsız bir deneyim yaşamasına öncülük ediyor. Teknolojiyi kapsayıcılığın en güçlü aracı haline getirme vizyonu, toplumsal dönüşümün en etkileyici örneklerinden biri. Sabancı Vakfı olarak Atakan’ın bu umut dolu ve öncü yolculuğuna eşlik etmekten büyük bir gurur ve mutluluk duyuyoruz.” dedi.

Related Posts

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları
Gündem

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

by Aslı Şahin
10 Kasım 2025
CarrefourSA’dan Yeni Nesil Restoran: “Lezzet Arası”
Gündem

CarrefourSA’dan Yeni Nesil Restoran: “Lezzet Arası”

by Alper Şahin
2 Ağustos 2025
Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu
Gündem

Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

by Alper Şahin
4 Haziran 2025
Next Post
Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

Gerçekle DC Evreni Arasındaki Duvar, Londra’da Yıkıldı: Superman Gerilla Kampanyasıyla Gökyüzüne İndi

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram

  • PizzaLazza’nın DM kampanyası yalnızca 5 günde etkileşim rekoru kırdı.

DM’i oyun alanına çeviren bu fikir sizce de harika değil mi? 🍕🎮 @pizzalazza 

#PizzaLazza #Pazarlama #SosyalMedyaStratejisi #Marketing #DigitalMarketing
  • Şehirde doğayı hissetmek mümkün mü?

Adidas TERREX Akaretler’de bunun cevabını veriyor: Evet.

#Adidas #AdidasTERREX #ExperienceMarketing #Akaretler #Pazarlama #MarkaDeneyimi #BrandPulse @adidas.turkiye @adidas @adidasoriginals @adidasrunners @adidasterrex
  • Züber yeni kampanyasında ambalajın önünü değil, arkasını konuşuyor. 🎯

Şeffaflık iddiası zor bir yol… ama doğru yapıldığında markayı diğerlerinden ayıran gerçek fark tam da burada doğuyor. ✨

#Züber #Pazarlama #ReklamAnalizi #MarkaStratejisi #Kampanya @zuber_tr
  • Bir Turkcell Yapımı evreni genişliyor… Bu kez sahnede aile boyu avantajlar var. 🧑‍🧑‍🧒‍🧒✨

Turkcell Ailem’i izlediniz mi?

#Turkcell #TurkcellAilem #BirTurkcellYapımı #AtaDemirer #ReklamFilmi #Markaİletişimi @turkcell @gnc

Recommended

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım 2025
DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

7 Kasım 2025
McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

19 Kasım 2025
“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

19 Kasım 2025
Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

21 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

21 Kasım 2025
PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

21 Kasım 2025
Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

21 Kasım 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor
  • adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu
  • PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.