adidas TERREX, şehir hayatına doğanın enerjisini taşıyan sıra dışı bir projeyle outdoor dünyasına yeni bir deneyim anlayışı getiriyor. Markanın yeni aktivasyonu TERREX Liveboard, Akaretler’in en yoğun bölgesinde kurulan özel tasarlanmış alanıyla outdoor kültürünü şehir yaşamıyla buluşturuyor.
Tamamen camdan oluşturulan 10 metrekarelik deneyim kabini, rüzgâr ve yağmur gibi farklı hava koşullarını simüle eden dinamik sistemiyle dikkat çekiyor. Bu özel kurgu, ziyaretçilere şehrin merkezinde gerçek bir doğa ortamındaymış hissi yaşatırken; adidas TERREX’in zorlu hava şartlarına karşı geliştirdiği yenilikçi ürünlerin performansını yakından gözlemleme fırsatı sunuyor.

27 Kasım’a kadar açık olacak alan, caddeden geçen herkesi adidas TERREX’in dayanıklılık, konfor ve fonksiyonelliği bir araya getiren ürünleriyle gerçekleştirilecek canlı outdoor deneyimine tanıklık etmeye davet ediyor.
adidas Türkiye Kıdemli Pazarlama Direktörü Onur Demircan, projeye ilişkin değerlendirmesinde şu ifadeleri kullanıyor:
“İnsanlar yeniden doğayla bağ kurmak, onun ritmiyle dengelenmek istiyor. TERREX Liveboard fikri, adidas’ın deneyim odaklı pazarlama vizyonunu bu ihtiyaçla birleştirerek ortaya çıktı. Akaretler gibi şehrin en yoğun noktalarından birinde doğayı kalbinin attığı yere taşımak, insanlara ilham vermek ve onlara kısa da olsa doğanın gücünü hatırlatmak istedik. adidas TERREX’in DNA’sı da tam olarak bu.”

Editör Yorumu I Brand Pulse
Adidas bu projesi ile şehirde yer alan tüketicilerine outdoor kültürünü deneyimleterek mekânsal deneyimin markaların hikâye anlatımında ne kadar etkili olabileceğini bir kez daha kanıtlıyor.























