adidas Originals, ikonik Superstar modelini merkezine alan “Superstar: The Original” kampanyasını tanıttı. Basketbol sahalarından doğup sokak stilinin vazgeçilmezine dönüşen Superstar, bu kampanyayla kültürel mirasını ve orijinalliğin gücünü yeniden vurguluyor.
Samuel L. Jackson’ın anlatımıyla hazırlanan kampanya; Missy Elliott, JENNIE, Anthony Edwards, Mark Gonzales, GloRilla, Teezo Touchdown ve Gabbriette gibi farklı kuşaklardan yaratıcı ikonları bir araya getiriyor. Yönetmen koltuğunda Thibaut Grevet’in oturduğu film, dramatik siyah-beyaz kontrastlarıyla Superstar’ın zamansız stilini öne çıkarıyor.
Kampanya, iki bölümden oluşuyor: “Piramitler” bölümünde Superstar’ın kültürel etkisi zamana meydan okuyan anıtlarla karşılaştırılıyor. “Zaman” bölümünde ise yedi kültürel ikon, “orijinal” olmanın gücünü tek bir ifade ile paylaşıyor.

adidas Originals Pazarlama Başkan Yardımcısı Annie Barrett, “Superstar, spordan başlayarak dünya kültürlerinin her alanına yayılan bir özgünlük simgesi. Bu kampanya, geçmişe değil; geleceği inşa eden yeni nesil orijinallere bakıyor” dedi.
Kampanyanın merkezinde, ikisi klasik renklerdeki Superstar ve 1967’den bu yana stil öncülerinin tercihi Firebird eşofman takımı yer alıyor. Superstar’ın ekstra dolgulu dili ve bilek yapısı, 90’ların yaratıcı dönemine gönderme yaparken; Firebird eşofman takımı da müziğin ve sokak modasının efsanevi ruhunu yaşatıyor.

Editör Yorumu I Brand Pulse
Superstar’ın yeni kampanyası, sneaker tarihindeki mirasını geleceğin sokak kültürüyle buluşturarak orijinalliğin kalıcı gücünü bir kez daha ortaya koyuyor.























