Türkiye’nin yeni nesil internet operatörü Turknet, marka kimliğini yenileyerek geleceğe cesur bir adım attı. Şirketin dönüşümünün en güçlü sembolü ise yenilenen Turknet logosu oldu. Yeni logo ve görsel dil, Turknet’in sektördeki dönüştürücü rolünü daha kapsayıcı bir şekilde yansıtmayı hedefliyor.
1996’dan bu yana Türkiye’nin dijitalleşmesinde öncü rol üstlenen Turknet, bugün 1,3 milyonun üzerinde aboneye kendi geliştirdiği teknolojilerle hizmet veriyor. Kullanıcı odaklı yaklaşımı ve ezber bozan çözümleriyle öne çıkan şirket, 30. yılına yaklaşırken görsel kimliğini de geleceğe taşıyor.
Yeni sloganı “İnternet, Turknet” olan şirket, herkes için erişilebilir, özgür ve yüksek hızlı internet sunma vizyonunu güncellenen kimliğiyle pekiştiriyor.
Sekiz aylık bir çalışmanın ürünü olan yeni logo, yalnızca bir görsel değişim değil, aynı zamanda Turknet’in karakterini ve teknolojiye olan tutkusunu yansıtan bir görsel manifesto niteliği taşıyor.
Logo tasarımında:
- Mor tonlarla teknoloji tutkusu,
- Dinamik formlarla gigabit hızının temsili,
- Sadelik ve modernlik ön plana çıkıyor.
Yeni logo, yaklaşık 2,3 milyon haneye fiber altyapısıyla ulaşan Turknet’in, yalnızca altyapı sağlayıcı değil, aynı zamanda teknolojiyi demokratikleştiren bir platform olma vizyonunu yansıtıyor.
Turknet, taahhüt, kota ve paket sınırlamaları olmadan; tek fiyatla sınırsız, yüksek hızlı internet sunuyor. İnterneti, bireyler için yaratıcılığı besleyen, toplulukları bir araya getiren ve fırsat eşitliği sağlayan bir alan olarak konumlandırıyor.
Şirket, yeni mottosu “İnternet, Turknet” ile bu anlayışı sade ve güçlü bir şekilde ifade ediyor.























