Nestlé Purina PetCare Türkiye, evcil hayvanların yalnızca bireysel yaşamda değil, çalışma ortamlarında da pozitif bir etki yarattığına inanarak kapsayıcı uygulamalarıyla dikkat çekiyor. “Evcil hayvanlarla birlikte daha iyiyiz” anlayışıyla hareket eden marka, iş dünyasında ilham veren bir dönüşümün öncüsü oluyor.
2018 yılında hayata geçirilen “Dostum Ofiste” (Pets at Work) uygulaması, Nestlé Türkiye’nin İstanbul’daki ofislerinde her perşembe çalışanları patili dostlarla buluşturuyor. Bu uygulama, ofis ortamına neşe getirmenin ötesinde, çalışanların motivasyonunu artırıyor, kurumsal bağlılığı güçlendiriyor ve üretkenliği destekliyor.
Bilimsel araştırmaların da desteklediği şekilde, evcil hayvanların ofislerde bulunması stres seviyesini azaltıyor, takım içi etkileşimi geliştiriyor ve çalışanların duygusal refahını artırıyor. Nestlé Purina PetCare Türkiye, bu yaklaşımı sadece kendi ofisleriyle sınırlamıyor; “Pets at Work Alliance” ağıyla Türkiye ve dünyadaki diğer şirketleri de bu dönüşüme dahil etmeye devam ediyor.
Nestlé Purina PetCare Türkiye Genel Müdürü Ayça Erkol, konuyla ilgili değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı:
“Patili dostlarımız, ofislerimize bambaşka bir ruh kazandırdı. Onların enerjisi, bizim motivasyonumuz oldu. Hayvan refahını işimizin ötesinde, temel bir değer olarak görüyoruz. Bu bağ, bize onların da sevgiye ve yuvaya ne kadar ihtiyaç duyduğunu her gün hatırlatıyor.”
Nestlé Türkiye’nin evcil hayvanlara olan bağlılığı yalnızca ofislerle sınırlı değil. Nestlé Cares Gönüllülük Kulübü, 80 gönüllüsü ile Her Eve Bir Pati Derneği (HEPAD) ve Kurtaran Ev gibi kurumları ziyaret ederek mama desteği sağlamanın ötesine geçti. Gönüllüler, zamanlarını ve sevgilerini paylaşarak, patili dostların yaşamlarına dokundu.
Editör Yorumu I Brand Pulse
Nestlé’nin Dostum Ofiste uygulaması, iş yerini yalnızca bir üretim alanı değil, duygusal refahı da gözeten bütünsel bir yaşam alanı olarak yeniden tanımlıyor.