Türkiye’nin öncü cinsel sağlık markalarından OKEY, toplumla etkileşim kurma biçimini bir adım ileriye taşıyarak dikkat çekici bir kampanyaya imza attı. Kullanıcı yorumlarından yola çıkan marka, mizahi bir içgörüyü stratejik bir iletişim hamlesine dönüştürdü. “Çeyizim için aldım” ifadeleriyle yapılan yorumları merkeze alan OKEY, bu söylemi sahiplenerek yeni ürünü olan Çeyiz Paketi‘ni pazara sundu.
OKEY’in iletişim stratejisinde sıkça yer verdiği samimi, eğlenceli ve yenilikçi yaklaşımı, bu kampanyada da net bir şekilde kendini gösteriyor. Marka, kullanıcıların online alışveriş platformlarında bıraktığı gerçek yorumlardan hareketle yalnızca yaratıcı bir kampanya değil, aynı zamanda yeni bir ürün geliştirdi.
OKEY’in “Çeyiz Paketi”, 1 adet OKEY Zero Tenn, 1 Adet OKEY Zero Jel 50 ml ve 1 adet dantelden oluşmakta bununla birlikte e-ticaret iş birlikleri aracılığıyla tüketicilerle buluşuyor.
Editör Yorumu I Brand Pulse
OKEY, mizahı stratejik iletişimle birleştirerek sektörde yalnızca ürün değil, kampanya kapsamında kullanıcılarına “en içtenn hislerle” mutluluklar dileyerek mizahi bir dil üzerinden cinsel sağlık konusuna farkındalık katıyor.