BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

    Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

    Nostalji + Pop Kültür + Gen Z: Dimes’ten Yeni Nesil Kampanya Formülü

    Nostalji + Pop Kültür + Gen Z: Dimes’ten Yeni Nesil Kampanya Formülü

    PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

    PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

    Koton’dan Döngüsel Moda Hamlesi: Atık Kumaşlardan 15 Bin Giysi Askısı

    Koton’dan Döngüsel Moda Hamlesi: Atık Kumaşlardan 15 Bin Giysi Askısı

    Hepsiburada’dan Örnek Proje: “Potadan Patiye” ile Her Sayı 5 Kilo Mamaya Dönüşüyor

    Hepsiburada’dan Örnek Proje: “Potadan Patiye” ile Her Sayı 5 Kilo Mamaya Dönüşüyor

    Adidas’tan Beşiktaş’a “Burası Beşiktaş” Dokunuşu

    Adidas’tan Beşiktaş’a “Burası Beşiktaş” Dokunuşu

    Yapay Zekâ Destekli Dekorasyon Aracı SahiDeko Kullanıma Sunuldu

    Yapay Zekâ Destekli Dekorasyon Aracı SahiDeko Kullanıma Sunuldu

    Gratis’ten Kadın Voleyboluna Güçlü Destek: Kadın Voleybol Milli Takımlarının Ana Sponsoru Oldu

    Gratis’ten Kadın Voleyboluna Güçlü Destek: Kadın Voleybol Milli Takımlarının Ana Sponsoru Oldu

    Renault Group’ta CEO Değişikliği: Luca de Meo Görevden Ayrılıyor

    Renault Group’ta CEO Değişikliği: Luca de Meo Görevden Ayrılıyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

    Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

    Nostalji + Pop Kültür + Gen Z: Dimes’ten Yeni Nesil Kampanya Formülü

    Nostalji + Pop Kültür + Gen Z: Dimes’ten Yeni Nesil Kampanya Formülü

    PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

    PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

    Koton’dan Döngüsel Moda Hamlesi: Atık Kumaşlardan 15 Bin Giysi Askısı

    Koton’dan Döngüsel Moda Hamlesi: Atık Kumaşlardan 15 Bin Giysi Askısı

    Hepsiburada’dan Örnek Proje: “Potadan Patiye” ile Her Sayı 5 Kilo Mamaya Dönüşüyor

    Hepsiburada’dan Örnek Proje: “Potadan Patiye” ile Her Sayı 5 Kilo Mamaya Dönüşüyor

    Adidas’tan Beşiktaş’a “Burası Beşiktaş” Dokunuşu

    Adidas’tan Beşiktaş’a “Burası Beşiktaş” Dokunuşu

    Yapay Zekâ Destekli Dekorasyon Aracı SahiDeko Kullanıma Sunuldu

    Yapay Zekâ Destekli Dekorasyon Aracı SahiDeko Kullanıma Sunuldu

    Gratis’ten Kadın Voleyboluna Güçlü Destek: Kadın Voleybol Milli Takımlarının Ana Sponsoru Oldu

    Gratis’ten Kadın Voleyboluna Güçlü Destek: Kadın Voleybol Milli Takımlarının Ana Sponsoru Oldu

    Renault Group’ta CEO Değişikliği: Luca de Meo Görevden Ayrılıyor

    Renault Group’ta CEO Değişikliği: Luca de Meo Görevden Ayrılıyor

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

Alper Şahin by Alper Şahin
2 Temmuz 2025
in Gündem, Pazarlama, Yapay Zeka
0
Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor
Share on FacebookShare on Twitter

Doğuştan görme engelli olan Atakan Nalbant, geliştirdiği yapay zeka tabanlı sosyal girişim Binclusive ile dijital mecralarda erişilebilirlik devrimi başlatıyor. Sabancı Vakfı’nın 16. Sezon Fark Yaratanlarından biri olarak seçilen Nalbant, engelli bireylerin internet sitelerine ve mobil uygulamalara eşit, bağımsız ve özgürce erişebilmesini mümkün kılan bir teknoloji geliştirerek dijital dünyadaki görünmez engellere meydan okuyor.

Yalnızca ışık, renk ve cisimlerin büyüklüklerini ayırt edebilen Nalbant, çocuk yaşta başladığı yardımcı teknoloji kullanımıyla erişilebilirlik sorunlarına erken yaşta çözümler üretmeye başladı. Henüz 11 yaşındayken kendi ihtiyaçlarına göre siteleri erişilebilir hale getiren yazılımlar geliştirdi; lise yıllarında ise bu becerilerini web tasarımına taşıdı. 2024’te kurduğu Binclusive ile dijital içeriklerin erişilebilirlik standartlarına uygun hale gelmesini sağlayan Nalbant, farklı engel gruplarına göre kişiselleştirilebilir erişim seçenekleri sunuyor.

Binclusive, bugün e-ticaretten sivil topluma, havacılıktan turizme uzanan birçok sektörle iş birliği içinde çalışıyor. Bugüne kadar 100 bine yakın engelli birey, çeşitli kurumların web sitelerini ve mobil uygulamalarını sorunsuz şekilde kullanabildi. Girişim, yalnızca teknik bir çözüm değil, aynı zamanda kullanıcıların test ve onay süreçlerine dahil edildiği bir kapsayıcılık modeli sunuyor.

Sabancı Vakfı Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan, Nalbant’ın teknolojiyi sosyal etki için kullanma vizyonuna dikkat çekerek, “Doğuştan gelen bir engeli, binlerce insanın hayatını kolaylaştıran bir güce dönüştürmek büyük bir değer yaratıyor. Atakan Nalbant, Binclusive ile yalnızca kendi yaşamını dönüştürmekle kalmıyor, dijital dünyada görünmez engelleri aşarak binlerce engelli bireyin eşit, özgür ve bağımsız bir deneyim yaşamasına öncülük ediyor. Teknolojiyi kapsayıcılığın en güçlü aracı haline getirme vizyonu, toplumsal dönüşümün en etkileyici örneklerinden biri. Sabancı Vakfı olarak Atakan’ın bu umut dolu ve öncü yolculuğuna eşlik etmekten büyük bir gurur ve mutluluk duyuyoruz.” dedi.

Related Post

Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

4 Haziran 2025
Tags: Atakan NalbantBinclusiveSabancıSabancı Vakfı
Alper Şahin

Alper Şahin

Related Posts

Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu
Gündem

Birlikteliğin 100’ü: Sabancı’nın 100 Yıllık Yolculuğu

by Alper Şahin
4 Haziran 2025

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Recommended

Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

Dimes ve Hasçelikler’den Yılın Düğünü

7 Haziran 2025
Sydney Sweeney Aromalı Sabun: Erkekler İçin Duşun Yeni Nedeni

Sydney Sweeney Aromalı Sabun: Erkekler İçin Duşun Yeni Nedeni

12 Haziran 2025
Hepsiburada’dan Örnek Proje: “Potadan Patiye” ile Her Sayı 5 Kilo Mamaya Dönüşüyor

Hepsiburada’dan Örnek Proje: “Potadan Patiye” ile Her Sayı 5 Kilo Mamaya Dönüşüyor

18 Haziran 2025
Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

Gelecek İçin Güzellik: L’Oréal Türkiye’den Geleceğe Yatırım

4 Haziran 2025
Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor

2 Temmuz 2025
Nostalji + Pop Kültür + Gen Z: Dimes’ten Yeni Nesil Kampanya Formülü

Nostalji + Pop Kültür + Gen Z: Dimes’ten Yeni Nesil Kampanya Formülü

27 Haziran 2025
PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

20 Haziran 2025
Koton’dan Döngüsel Moda Hamlesi: Atık Kumaşlardan 15 Bin Giysi Askısı

Koton’dan Döngüsel Moda Hamlesi: Atık Kumaşlardan 15 Bin Giysi Askısı

20 Haziran 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Binclusive ile Dijital Dünyada Engeller Kalkıyor
  • Nostalji + Pop Kültür + Gen Z: Dimes’ten Yeni Nesil Kampanya Formülü
  • PepsiCo Türkiye’den Suya Hayat Veren Proje: “Bir Damla Bir Dünya”

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.