Türkiye’nin lider beyaz et markası Banvit, dijital ajansı Puck Global iş birliğiyle hazırladığı yeni reklam kampanyası “Tarif Marif Yok, Ban Ban Ban” ile genç tüketicilere enerjik bir mesaj veriyor.
Marka, pratik ürün grubu olan Banvit Nuget ve Tütsülenmiş Jumbo Sosis ürünleriyle, zamanın değerini bilen, hızlı yaşayan ama lezzetten ödün vermek istemeyen gençlerin mutfak alışkanlıklarına yeni bir soluk getiriyor.
Yeni reklam filmi, renkli atmosferi, yüksek temposu ve akılda kalan müziğiyle dikkat çekiyor. Sadece bir gıda reklamı değil, “anı yaşa, keyfini çıkar” diyen enerjik bir yaşam çağrısı olarak öne çıkıyor.
Banvit’in yeni sloganı “Tarif Marif Yok, Ban Ban Ban”, uzun tariflerle vakit kaybetmeden lezzete ulaşmak isteyen herkese hitap ediyor.
Marka, bu kampanyayla pratik, eğlenceli ve yaratıcı bir çözüm sunarken, özellikle genç neslin hız ve kolaylık arayışına yanıt veriyor.
Banvit MBRF Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Gökçe Uysal Kürer, kampanyaya ilişkin değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı:
“Günümüz tüketicisi için zaman en kıymetli kaynak. Özellikle gençler, tarifini TikTok’tan alıyor, çözümü pratiklikte buluyor. Biz de Banvit olarak pratik ürün grubumuzla onların bu ihtiyacına lezzetli bir karşılık veriyoruz. ‘Tarif Marif Yok, Ban Ban Ban’ diyerek hem enerjimizi hem de markamızın yenilikçi ruhunu ortaya koyuyoruz.”
Kampanya, TikTok, Instagram, YouTube gibi dijital platformlarda ve televizyon kanallarında geniş bir kitleyle buluşacak.
Banvit Nugget “Tarif Marif Yok, Ban Ban Ban” reklam filmi;
Banvit Tütsülenmiş Jumbo Sosis “Tarif Marif Yok, Ban Ban Ban” reklam filmi;























