Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası DİMES, yenilenen marka kimliğiyle yeni bir dönemin kapılarını araladı. “İçecek Bi’Şey” sloganı ve sonsuz dönüşümü simgeleyen yeni logosuyla DİMES, markanın canlılık, özgünlük ve dönüşüm ruhunu yeniden tanımladı.
Keskin köşelerden uzak, akışkan formlar ve dairesel sembollerle tasarlanan yeni logo; devinimi, kapsayıcılığı ve kolektif ruhu temsil ediyor. Markanın köklü geçmişinden aldığı güçle yenilenmeye devam ettiğini belirten DİMES CMO’su Duygu Süleymanoğlu, bu değişimin sadece bir logo yenilemesi değil, “yeni bir dönemin başlangıcı” olduğunu vurguladı: “DİMES, 60 yılı aşkın tarihinde her zaman kendi yolunu çizen bir marka oldu. Bizi bugüne taşıyan logomuz güvenli bir çerçeveydi; ama biz artık çerçevelere sığmıyoruz. Akışın, keyfin ve popüler kültürün markasıyız. Kesin kurallara değil, özgürleşmeye inanıyoruz. Küresel marka yolculuğumuzda da bilinen pazarlama kalıplarının dışına çıkarak ilerleyeceğiz.”
DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten, markanın “kendin gibi olabilme gücünü” merkezine aldığını ifade ederek şunları söyledi: “Samimiyetimiz, çoklu kimlikleri ve dönemin ruhunu sahiplenebilme gücüyle birleşiyor. Gerçek vaatlerle değil, insanların gerçeğiyle bağ kuruyoruz. Her bireyin kendi çekim gücüne inanıyoruz ve ‘Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey’ diyerek bu bağı güçlendiriyoruz.”

DİMES, yeni kimliğiyle birlikte alışılmış pazarlama normlarının dışına çıkan, dinamik ve çok boyutlu bir marka olarak konumunu güçlendirmeye hazırlanıyor.























