Pop müziğin uluslararası yıldızı Dua Lipa, güzellik dünyasında yeni bir sayfa açıyor. Ünlü sanatçı, kült cilt bakım markası Augustinus Bader ile güçlerini birleştirerek kendi markası DUA’yı resmi olarak tanıttı.
Üç yılı aşkın süredir devam eden iş birliğinin sonucu olan DUA, temizleyici, serum ve nemlendirici kremden oluşan üç adımlı bir cilt bakım rutini sunuyor. Koleksiyonun merkezinde, Augustinus Bader’in tıp temelli formülasyonlarından türetilen TFC5 kompleksi yer alıyor. Bu özel teknoloji, cilt hücre yenilenmesini destekleyen TFC8 bileşeninin daha hafif bir versiyonu olarak geliştirildi ve özellikle 18–35 yaş arası kullanıcıların cilt ihtiyaçlarına (yağlanma, leke, akne izleri ve erken yaşlanma gibi) yanıt vermeyi hedefliyor.

Serinin ilk adımı olan Balancing Cream Cleanser, kremden köpüğe dönüşen yapısıyla cildi arındırırken; prebiyotik karışım, yosun özü ve tsubaki yağı gibi bileşenlerle cilt bariyerini güçlendirmeyi ve nem dengesini korumayı amaçlıyor.
İkinci adımda yer alan Supercharged Glow Complex adlı serum, bio-retinol, B3 vitamini ve ectoin içeriğiyle cilt tonunu eşitlemeye ve çevresel etkilere karşı koruma sağlamaya yardımcı oluyor.
Rutin, Renewal Cream ile tamamlanıyor. Bu nemlendirici, TFC5 kompleksiyle birlikte prebiyotik ve amino asit karışımı içeren formülüyle kızarıklığı yatıştırmayı, nemi artırmayı ve leke oluşumunu önlemeyi hedefliyor.
DUA x Augustinus Bader koleksiyonu, “önleyici bakım” konseptini merkeze alarak cilt sağlığını uzun vadeli olarak desteklemeyi amaçlıyor. Estetik işlemlere alternatif olarak konumlanan bu seri, “yüksek etkili ama düşük bakım gerektiren” bir güzellik anlayışı sunuyor.
Dua Lipa, lansmanla ilgili yaptığı açıklamada, “Yıllardır güvenle kullandığım bir markayla sıfırdan bir koleksiyon yaratmak heyecan verici. DUA, etkili ama sade bir güzellik rutini isteyen herkes için tasarlandı,” ifadelerini kullandı.























