Türkiye’nin önde gelen lüks moda ve yaşam stili markası Beymen, güzellik dünyasında yeni bir dönemi başlatıyor. Marka, Beymen Beauty Studio (BBS) çatısı altında lüks kozmetiğe yeni bir vizyon kazandırıyor.
Beymen Beauty Studio, Beymen mağazaları ve Beymen.com’da sunulan seçkin kozmetik deneyimini, şimdi City’s Nişantaşı ve Mall of İstanbul’da açılan bağımsız mağazalarına taşıyor. Böylece Beymen, lüks kozmetik alanını kendi mağaza sınırlarının dışına çıkararak, misafirlerine bambaşka bir güzellik deneyimi sunuyor.

“My Beauty. My Style.” mottosuyla yola çıkan Beymen Beauty Studio, geniş marka kürasyonu, deneyim odaklı konsepti ve kişiye özel servisleriyle lüks güzelliği yeniden tanımlıyor. Zamansız kozmetik ikonlarından yeni trend markalara kadar geniş bir seçki sunan BBS, Beymen’in yarım yüzyılı aşan moda mirasını güzellik dünyasıyla buluşturuyor.
Beymen Group CEO’su Elif Çapçı, projeye ilişkin değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı:
“Beymen Beauty Studio, sadece Beymen için değil Türkiye kozmetik pazarı için de önemli bir dönüm noktası. Lüks kozmetiğe yeni bir bakış açısı kazandırırken, Beymen’in moda alanındaki uzmanlığını güzellik dünyasına taşıyoruz. City’s Nişantaşı ve Mall of İstanbul mağazalarımızla misafirlerimize bu deneyimi sunmaktan büyük heyecan duyuyoruz.”

Beymen Beauty Studio, Türkiye genelinde 30’dan fazla lokasyonda yer almayı hedefliyor. Deneyim alanları ve özel danışmanlık hizmetleriyle BBS, lüks güzelliğin yeni keşif alanı olma yolunda ilerliyor.
Editör Yorumu I Brand Pulse
Beymen Beauty Studio gerçek anlamda Türkiye’de lüks perakende deneyimini yeniden tanımlayarak, güzelliği bir yaşam stili olarak konumlandırıyor.























