BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
  • Gündem
    • All
    • Pazarlama
    • Reklam
    • Sosyal Medya
    • Yapay Zeka
    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    ING Turuncu Hesap ile Vade Bekleme Dönemi Bitiyor

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Zorlu Center’da Yılbaşı Coşkusu Başladı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    Yargıcı Stratejik İletişim İçin L’Appart PR İstanbul ile Anlaştı

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    “İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

    McDonald’s “Sekizinci Aile” Dizisine Konuk Oldu

  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler
No Result
View All Result
BrandPulse
No Result
View All Result
Home Gündem

Koç Holding, 18. İstanbul Bienali’ni “Ayakta Kalma Sanatı”yla Kedilerin Gözünden Anlatıyor

Alper Şahin by Alper Şahin
21 Eylül 2025
in Gündem, Reklam
0
Koç Holding, 18. İstanbul Bienali’ni “Ayakta Kalma Sanatı”yla Kedilerin Gözünden Anlatıyor
Share on FacebookShare on Twitter

Koç Holding, 18. İstanbul Bienali için hazırladığı iletişim kampanyasında, İstanbul’un simgesi haline gelen kedilerin dayanıklılığından ilham alıyor.

Bienalin kavramsal çerçevesi olan “Üç Ayaklı Kedi”, hem şehrin çok katmanlı yapısını hem de zorluklar karşısında hayatta kalma becerisini yansıtıyor.

2007–2036 Bienal Sponsoru Koç Holding, Vehbi Koç Vakfı ve topluluk şirketlerinin kültür-sanat yatırımlarını desteklemeye devam ederken, bu kampanyayla sanatın belirsizlikle uyum içinde var olma gücüne dikkat çekiyor. 18. İstanbul Bienali, 20 Eylül – 23 Kasım 2025 tarihleri arasında ücretsiz olarak gerçekleşecek; 2025 ve 2027 sergilerinin ardından 2026’da kalıcı bir sanat akademisi ile sürecek.

Kampanyada hazırlanan filmler, Cannes Lions ödüllü yönetmenler Yiğit Karagöz ve Anton Shavkero imzasını taşıyor. Biri İstanbul’un otantik dokusunu klasik çekimlerle, diğeri ise “Unreal Engine” teknolojisiyle kurgusal bir animasyon diliyle izleyiciye ulaşıyor. Kedinin gözünden anlatılan hikâyeler, zorluklara karşı direnç ve “Ayakta Kalma Sanatı” temasını öne çıkarıyor.

Dijital mecralar ve açık hava reklamlarında ise bilinçli kusurlar—yırtılmış görünümlü billboardlar, yüklenemeyen videolar, takılmış gibi duran raketler—kullanılarak dayanıklılığın estetiği vurgulanıyor. Bu yaklaşım, İstanbul’un tarihine ve estetik zenginliğine yeni ve cesur bir bakış kazandırıyor.

Editör Yorumu I Brand Pulse

Koç Holding’in kedilerden ilham alan bu yaratıcı kampanyası, İstanbul Bienali’ni yalnızca bir sergi değil, direnç ve yenilik metaforu olarak konumlandırıyor. İstanbulun kedileri ile de bienale olan heyecan ve merakı artırdıkları için de iyi bir reklam çalışması ortaya çıkıyor.

Related Posts

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu
Gündem

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı
Gündem

PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı
Gündem

Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

by Aslı Şahin
21 Kasım 2025
Next Post
Robbie Williams Felix’in Dünyasında

Robbie Williams Felix’in Dünyasında

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram

  • Züber yeni kampanyasında ambalajın önünü değil, arkasını konuşuyor. 🎯

Şeffaflık iddiası zor bir yol… ama doğru yapıldığında markayı diğerlerinden ayıran gerçek fark tam da burada doğuyor. ✨

#Züber #Pazarlama #ReklamAnalizi #MarkaStratejisi #Kampanya @zuber_tr
  • Bir Turkcell Yapımı evreni genişliyor… Bu kez sahnede aile boyu avantajlar var. 🧑‍🧑‍🧒‍🧒✨

Turkcell Ailem’i izlediniz mi?

#Turkcell #TurkcellAilem #BirTurkcellYapımı #AtaDemirer #ReklamFilmi #Markaİletişimi @turkcell @gnc
  • 💄 Minimal görsel, maksimum duygu.

Hayat değişir, rutinler değişir, ilişkiler değişir… ama MAC hep yanınızda. 

#MACCosmetics #YalnızlarGünü #MarkaSadakati #NabzımızıYükseltenler #Pazarlama
#SosyalMedya @maccosmeticsturkiye @maccosmetics
  • Kim Kardashian’ın ikonik markası SKIMS artık Beymen’de!

Bir güzellik standardı değil, bir özgüven manifestosu.

Kapsayıcılığı, konforu ve cesareti lüksle buluşturan marka, şimdi Türkiye’de. 

#SKIMS #Beymen #KimKardashian #Pazarlama #BodyPositivity #Marketing @skims @beymen @kimkardashian

Recommended

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım’da Markalardan Saygı Duruşu: Atatürk’ü Anma Paylaşımları

10 Kasım 2025
DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

DİMES’te Değişim Rüzgârı: Yeni Logo, Yeni Duruş

7 Kasım 2025
“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

“İçindekilere Bak, İçin Rahat Olsun” Züber’den Yeni Reklam

19 Kasım 2025
Alışverişe Kahve Molası: deli2go CarrefourSA’da!

Alışverişe Kahve Molası: deli2go CarrefourSA’da!

1 Kasım 2025
Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor

21 Kasım 2025
adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu

21 Kasım 2025
PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

21 Kasım 2025
Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

Yeni Yıl Heyecanı Starbucks’ta Başladı

21 Kasım 2025
Brand Pulse

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

Read more »

Son Yazılar

  • Liderler Yapay Zeka ile İnsan ve Çevre Arasında Kurumsal Denge Arıyor
  • adidas TERREX ile Akaretler’de Gerçek Doğa Simülasyonu
  • PizzaLazza Instagram DM’de Oyuncularla Etkileşim Rekoru Kırdı

Categories

  • Architecture
  • Art
  • Digital
  • Event
  • Graphic Design
  • Gündem
  • Inspiration
  • Nabzımızı Yükseltenler
  • Pazarlama
  • Photography
  • Reklam
  • Resources
  • Sektörden Notlar
  • Sosyal Medya
  • Tech
  • Uncategorized
  • Yapay Zeka

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Gündem
  • Kriz Yönetimi
  • Söyleşiler
  • Nabzımızı Yükseltenler

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.